![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou gisteren de andere auto op gehaald
Het is een golf 4 1,6 105PK oxford variant uit eind 2002 132000KM Met lekker veel opties hier wat fotos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by dimitri : 31-01-2010 at 18:12. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand reageerd vaag
|
|
|||
|
|||
![]() vind dat wel iets hebben een mk4 break, en ruim
grtjs |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja zeker we hebben een gezinnetje dan moet je wel wat Het is wel een daily maar er gaan nog wel wat dingen aan gebeuren verlagen en andere wielen de velgen wat er nu onder zit worden mijn winterwielen Ik ga nu eers mijn cabbie klaar maken voor een nieuw meeting jaar groeten |
|
||||
|
||||
![]() Mooie variant, plannen klinken goed.
|
||||
|
||||
![]() welke opties heb je nog, behalve de standaard oxford pakket opties???
|
|
||||
|
||||
![]() Opties elek ramen voor en achter elek spiegels
Armsteun voor en achter Clima digitaal control cruise control Mooi zwart interieur Twee klapsleutels Hij hoeft pas over 10000 km een beurt te hebben daeler onderhouden Ik ben derde eigenaar Ik heb nog geen fotos gemaakt moet nog even schoonmaken en stofzuigen groeten |
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag even de autogewassen en het interieur gestofzogen
Hier wat fotos groeten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Golf IV variant:
Dikke velg + verlaging = Dikke Variant |
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen hoor! m'n pa heeft ook zo'n 1.6 variant, rijd erg lekker
|
|
|||
|
|||
![]() je hebt twee achterlichtjes kapot, horen er 4 te zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Nette auto!
Leuk ook, die radio, met de verlichting in de zelfde kleur als de rest van het dash!
|
||||
|
||||
![]() Iedereen bedankt voor de reactie zaterdag naar 17 inch tt velgjes kijken aan de velgjes moet nog wel gebeuren ik hou jullie op de hoogte
|
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik heb een vraagje; ik ben in het bezit van een golf 4 variant 1.6 16v uit 2004 en heb inmiddels 235000km op de teller staan,nu dacht ik er aan om een gti of tfsi,turbo blok in te bouwen in mijn auto. wie kan mij vertellen wat het makkelijkste is om in te bouwen zonder al te veel aanpassingen en wel een iets sneller blok als de 105pk die ik nu heb? ik zoek het liefst een blok rond de 200pk. ik hoop dat er hier meer mensen zijn die wel eens zo een project hebben gedaan met een variant. *ik weet niet of het bericht hier goed staat,maar dat merk ik vanzelf wel* groeten ferry |
|
||||
|
||||
![]() Het bericht staat hier niet goed. Begin even een eigen topic, dat is een stuk handiger.