![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op zich heeft het filmpje wel wat.
Maar ik vindt het niet kunnen die snelheid http://www.youtube.com/watch?v=2aIGsj1d7A8
|
|||
|
|||
![]() ja dat is maf die moesten zijn rijbewijs voor het leven af nemen ik heb er ook 4 jaar mee gereden maar nooit zo
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() halve zool
je zal op d elinker strook moeten remmen Die rijdt je auto tot aan de koplampsproeiers aan gort:S |
|
||||
|
||||
![]() Gang is inderdaad alles, maar dit is gewoon gevaarlijk.
Rijd ook regelmatig 96 op de linkerbaan, maar 150 is gewoon bizar...
|
||||
|
||||
![]() Het is niet voor niks dat die dingen maar 80 km/h mogen rijden,en zelfs dan kieperen ze met bosjes om.
![]() Michael
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is dat eerste filmpje een provinciale weg of niet?
als je dan iemand tegemoet komt........... ![]() en met dat weer.
|
||||
|
||||
![]() Verantwoord is het niet, maar we rijden allemaal wel eens te hard waar dat niet helemaal logisch of verantwoord is.
![]() Wel een behoorlijk dik geluid uit die kist trouwens!
|
|||
|
|||
![]() gewoon per direct kapotschoppen
zo iemand is het niet eens waard om in zo'n vrachtwagen te rijden, verstand van een emmer.. de maatschappij is beter af zonder dit soort mensen.
|
|||
|
|||
![]() ach...of je nou 120 rijd met een vrachtwagen of 200 met een g60 oid. Als het rustig is op de weg zou ik het ook doen! DAt zo'n ding zo snel wil jong...jezusmina
|
|
|||
|
|||
![]() Van mij mag 't, dat gezeur met 20 vrachtwagens achter elkaar die elkaar net wel/net niet kunnen inhalen.
We rijden allemaal wel eens te hard en dan zeggen we ook niet kapotschoppen die gasten....
|
||||
|
||||
![]() Kiek em gaan jonguhh
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeker een v8 g60
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Typisch Scania v8 geluid met open pijp ![]() Overigens; wanneer je één (bepaalde ![]() ![]() Verantwoord is het zeker niet, maar met personen auto's word ook vaak 150+ (een dikke +) gereden. En ik gok dat een personen auto er moeite mee zal hebben om eerder stil te staan van 150 naar 0 dan een vrachtwagen ![]()
|
||||
|
||||
![]() bloemenrijders lijkt me...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou goed kunnen ja.. Die gasten hebben allemaal minimaal een R620, liefste nog gechipt, vol lampen, special paint, alles leer bekleed, tv, magnatron etc. etc.. De 620pk worden dus goed besteeds met 10ton aan vracht ![]() ![]() Het mooiste geluid krijg je uit een V8 als ie moet werken. 30ton of meer achter hangt, en het liefste berg op! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() deze is het toch?
|
||||
|
||||
![]() Zo te zien wel ja..
![]() Net even zitten zoeken naar die trekker die bij ons ingerolen is; http://www.v8power.nl/forumbeta/vie...1129332#1129332 Zit daar ff dat topic door te spitten... wel grappig, kom zo al een aantal auto's tegen die bij ons ook onderhouden worden; ![]() ![]() Klein wereldtje ![]()
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 02-02-2010 at 00:04. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze vent doet aan koeltransport.
ik zelf zit ook op de bloemenveiling aalsmer en heb dat ding wel eens zien rijden. Maar Gijs niet alle bloemenrijders hebben dikke auto's hoor Ik zelf heb een MAN met 400 pk, meer dan zat Maar om nou de zekering er uit te trekken, en zo achtelijk hard te gaan rijden niet verantwoordelijk. En zeker nu met de nieuwe tagograaf in de nieuwe vrachtauto's is dit zeker niet mogelijk. Want als blijft 3 weken op je pas staan wat je gedaan heb