![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik denk van vraag jullie maar eens wat jullie ervan denken. ik heb een golf en die moet toch binnenkort weer es uit mekaar, want de lak word er in de tussentijd niet echt beter op. alleen nu zat ik eens hard na te denken over hoe ik mijntens echt uniek zou kunnen maken en ik heb wel een paar ideetjes. mijn beste idee volgens mij is dit wel een split window achterin maken. gezien dat mijn achterbank er toch al uit is(en ook niet terug komt^^)dacht ik dat 2deuren als kofferklep wel tof zal lijken. ik weet dat het best veel werk is maar daar haal ik me neus niet voor op ![]() nu wou ik wel eens weten wat jullie ervan zeggen... lijkt het wat?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() nou... nee
|
|
||||
|
||||
![]() Het is in ieder geval anders.
![]() Weet niet wat ik er van moet denken. Ziet er wel leuk uit, maar zie het nut er niet echt van in.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 01-02-2010 at 19:06. |
|
||||
|
||||
![]() bedoel je het nut?? dat weet ik zelf eigenlijk ook nog niet maar dat verzin ik dan wel,
kan er altijd nog een hangmatje tussen doen^^
|
||||
|
||||
![]() Het idee is wel leuk, maar mooi is anders
![]() |
|
||||
|
||||
![]() of anders me achterdeuren(het is een 5deurs) schuifdeuren van maken.
als je het trouwens over nutteloos hebt 5deurs zonder achterbank^^
|
||||
|
||||
![]() Mijn idee zou zijn gewoon de achterbank er weer in tezetten, de klinken terug achterop, en de klep lekker zo laten.
![]() Als je wat anders wilt, maak je je toch een setje Jetta achterlichten pas op die kont, en zet er een Jetta heckblende tussen, waar je de kentekenplaat uitsparing van cleaned op de een of andere manier. ![]()
|
||||
|
||||
![]() kan het ook anders doen gewoon enkel split window
![]()
|
||||
|
||||
![]() breadfan dat is een idee ja...
jij bent meer ook van de originele golfjes volgens mij ![]() maar je moet er toch ook altijd wat gekken tussen hebben he. vind origineel ook wel mooi, maar ja, hij was grotendeels al zo toen ik hem kocht en origineel rijden er al zoveel rond... jetta lampen is ook nog wel leuk idee trouwens, zie je ook niet vaak.
|
||||
|
||||
![]() Doe het gewoon in plaats te denken en vragen wat een ander ervan vindt.
Jij vindt het wat dus doe het ![]() Ik vindt het ook niks maar is mijn auto niet,maar zo onderscheiden we ons van elkaar toch ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is ook wel zo jah, maar misschien zijn er mensen hier met betere ideeën of aanpassingen hiervoor.
misschien word het dan net dat ietsje mooier.
|
||||
|
||||
![]() ow ja voordat ik weer ga (vriendin word ongeduldig (A) ) camaro style grille dus dat het eigenlijk in een soort van V loopt naar het midden.
zal als ik er weer ben es dat photoshoppen en kijken of dat wat is^^
|
||||
|
||||
![]() hmm, vind het persoonlijk ook niks, ook zal je achterruit verwarming dan ook niet meer werken
![]()
|
|||
|
|||
![]() je hebt gewoon een andere smaak dan de meeste hier, vandaar
|
|
||||
|
||||
![]() Is gewoon een strip tape op de achterruit niet genoeg ?
(wel in kleur natuurlijk ![]() Effin, lijkt mij niets maar tis voor jezelf en smaken verschillen nu eenmaal.. |
|
|||
|
|||
![]() zou het niet doen,maar goed smaken verschillen
|
|
||||
|
||||
![]() als je er 2 kleppen van maak zou ik boven en onder doen, dan blijven de lijnen vd auto nog een beetje in takt.
dus dan komt de sluiting van het bovenste deel, net onder het raam. en de onderkant klapt dan als een caddy (pickup) naar buiten toe. die split window lijkt wel een brilgolf.
|
||||
|
||||
![]() 't Is inderdaad zoals Gerard zegt, jouw auto.
Mijn mening moet er niet echt toe doen. Het is leuk als iedereen het mooi zou vinden, maar dat gebeurt toch nooit. Als het je lukt dit netjes te maken zul je in ieder geval respect krijgen voor de originaliteit en het werk dat er in is gegaan. Zelf ben ik inderdaad meer van OEM / OEM+, maar dat doe ik dan wel lekker op mijn eigen auto.
|
||||
|
||||
![]() Eum, vind het helemaal niks
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maak het achterraam apart te openen (zoals bij sommige hedendaagse auto's)..?