![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben de schuur even aan het opruimen en kwam nog wat tegen:
Golf mkI grill voor dubbele koplampen zonder buiten hoeken met verstralers: vraagprijs 20 euro ![]() motorkap spoiler voor elan past ook op jetta mk I vraagprijs 10 euro ![]() ![]() Golf mk II grill voor dubbelle koplampen mist 1 verstraler maar zover ik kan zien zitten alle nokjes er nog op vraagprijs 5 euro ![]() gril enkele koplampen met booskijker voor zo ver ik kan zien zitten alle nokjes er nog op vraagprijs 5 euro ![]() en ik kwam nog een victor sportstuur tegen zonder naaf (34 cm) vraagprijs 10 euro ![]() Ik heb ook nog twee achter ruiten van een golf 2 zijn niet getint wel met de rubbers voor 3 drs 10 euro raammechanismen golf 2 3drs link en rechts 10 euro daklijstrubbers links en rechts golf 3 deurs 10 euro. of alles voor 65 euro ofzo alle prijzen zijn vraag prijzen mvg G-J Boer Last edited by lompeboer : 27-07-2010 at 19:34. Reason: prijs aanpassing |
|
|||
|
|||
![]() Waar is het te bezichtigen/op te halen?
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben ook wel benieuwd. is de gril met booskijker nog aanwezig? |
|
|||
|
|||
![]() ben even weer een tijdje afwezig geweest de spullen liggen in hardenberg zal morgen even kijken wat er nog is
|
|
||||
|
||||
![]() is goed!
|