![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
Wie heeft er een autoambulance of ander vervoermiddel om een auto mee te vervoeren? Binnenkort ga ik een schadeauto ophalen, dus wie heeft er een oplossing voor mij? Gr.Marielle
|
|||
|
|||
![]() Eentje huren geen optie?
Kosten daarvan zijn niet zo hoog namelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Ok,welk bedrijf is aan te bevelen?
Omgeving Leiden.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() toevallig in renkum?
|
||||
|
||||
![]() Je kan je paard er toch voor zetten? Voorruit eruit en je hebt een mooie koets
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog niks kunnen regelen
![]() Bedrijf waar ik een afspraak mee had vertelde dat het weer niet gaat lukken! ![]() Ik zoek dus geen aanhanger,maar een auto-ambulance voor rijbewijs B(heb geen E) Weet iemand nog raad?Heb er voor morgen(vrijdag) nog 1 nodig!!!
|
||||
|
||||
![]() volgens mij moet je voor elke autoambulance rijbewijs BE hebben.
maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je er niet mee kunt rijden als je alleen B hebt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens dat bedrijf niet,dus dat zal wel.
|
|||
|
|||
![]() autoambulance heb je altijd B.E. voor nodig
ook wel klein beetje helder lijkt mij ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lekker bedrijf dan,zou ik daar voor nop staan.
Ik kan die Golf dus helemaal niet ophalen. Hij zit dan wel in mekaar,maar hij rijdt wel volgens de verkoper. Dan maar rijden,wel zonder apk dan. Het is toch achterlijk dat er niks te regelen valt!
|
||||
|
||||
![]() Hebt toch vast wel iemand in je kenissenkring met een BE rbw?
|
|||
|
|||
![]() Als jij een auto hebt die meer dan het gewicht van de aanhanger+lading weegt mag jij daar gewoon mee rijden maar het totaalgewicht mag niet meer dan 3500kg wegen.
|
|
||||
|
||||
![]() Als ik me niet vergis moet je voor een dubbelasser altijd BE hebben..
|
|||
|
|||
![]() op mijn werk hebben we ook een ambulance daar mag je gewoon met rijbewijs B mee rijden.
Enkel als er een aanhanger achter hangt van meer als 750 kg moet je natuurlijk een B+E hebben.
|
|||
|
|||
![]() Klopt niet, je mag met B alles rijden als je maar niet over 3500kg komt. De ristricties zijn alleen dat de het trekkend voertuig zwaarder moet zijn dan het totale gewicht wat er achter hangt.
Dus als je ambulance 500 weegt en de auto die er op komt 900 (golf 2) is dat 1400kg, dan moet je auto minimaal 1401 kg wegen en het natuurlijk ook mogen trekken. Hij mag ook weer niet te zwaar zijn want dan fa je over 3500 heen. Het max gewicht van je aanhanger maakt niet uit het gaat om wat ie op het moment dat je er mee rijdt weegt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
precies dit klopt, maar .... volgens mij geld dit niet bij een dubbelasser.
|
||||
|
||||
![]() kun je toch een oprijwagen huren? moet je oppassen dat deze niet als vrachtwagen is gekeurd..
|
|
|||
|
|||
![]() Ja, maar een aanhanger kost 50,- voor een dag en een ambulance wel wat meer
|