![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
heeft iemand een foto met deze ats velgen onder sijn vw? ATS type 70515 7"x15" H2 kba 41282 ET 38 ![]() (hoop datik hem in het goeie topic gezet heb, zo niet sorry daarvoor ben nog niet so lang hier aan het rond kijken) Last edited by jk vento : 15-02-2010 at 20:54. |
|
||||
|
||||
![]() daar heb ik ook een set van ben die van mij aan t ontlakken zodat ze straks naar de spuiter en polijster kunnen
![]() Zoiets als dit horen ze orgineel te zijn |
|
||||
|
||||
![]() ja ik heb ook een set gekocht van een collega die ze al paarjaar op zolder had
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() denk dat ik alleen de randen polijst en de rest in kleur
|
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik heb ook juist deze velgen gekocht enkel onbreek ik 2 dekseltjes weten jullie soms waar ik deze nog kan vinden grtzz jolfie |
|
||||
|
||||
![]() Ja ik heb deze onder mijn jetta zitten.
En volgens mij zijn die van mij 14" Alleen op deze foto's zonder naaf kapjes! ik heb 8 van deze velgen.. ik moet alleen nog even achter de andere naafkapjes aan. < ze liggen ergens in de schuur/garages.. ![]() ![]() en als ik deze foto's zo zie moet ik weer eens mijn jetta gaan wassen. VIEZZZ Oh ik vond nog een foto op mijn telefoon ![]()
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP ![]() ![]() - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 08-11-2010 at 14:07. |
|
||||
|
||||
![]() zijn deze velgen echt of nep-2 delig?
heb net een strak setje voor weinig op ebay gekocht in 14inch en 1 rand is beschadigd. is wat makkelijk opknappen als hij eraf kan.
|
||||
|
||||
![]() faker als fake
![]() |