![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() tis dat het al in je link staat .. fuck de doka ROWWEN HEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() haha, rowwen hèze schopt kont!! (o nee, das van wc-experience
![]() ze zijn iig ruig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doe mij inderdaad maar de WC-Experience! ![]() Of de Cactus Cowboys, maar die kent niemand hier denk ik zo.
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() Last edited by Koen is sleeping : 17-12-2004 at 23:26. |
|
||||
|
||||
![]() rowwen hèze is absoluut top. Ze komen uit de provincie waar mn roots liggen en je moet absoluut een keer bij ene optreden zijn geweest om er goed over te kunnen oordelen vind ik
![]() Jack Poels en Tren van Enckevort roelen, en Martîn Rongen is mijn held ![]()
|
||||
|
||||
![]() Martin en de andere Jack mis ik nog de handtekeningen van op m'n optreden shirt.. Jack P. en Tren had ik al meteen bij het eerste optreden maar die zijn inmiddels een beetje vervaagd door al het bier :p
|
||||
|
||||
![]() De jongens van Rowwen Héze Roeleren!
ze wonen in de dorpjes rond Venlo, mijn pa heeft 2 leden zelfs het hele huis ingericht. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() maag ik hier rooke?
wc experience zijn vet ik ben fan!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() ge ken vur main part allemaal een dikke kraige! (als we toch wc experience gaan quoten
![]() ![]() cactus boys zijn ook gaaf trouwens, net als de backstienk boys ![]()
Last edited by Matheo : 03-04-2005 at 17:17. |
|
||||
|
||||
![]() doir hed een deuf up de veuroit geschete
plaank gaz!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() da zede gai ya!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die is van den biels!!! uitr venlo
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() echt n klasse band ![]() sta ik in de file midden op de A2, vraag ik...... :biggrin: Op de zwarte cross waren ze super :biggrin: |