![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tellerhuis met MFA en dunne hendels 45 Euro
Veerpoten Koni geel met Jamex veren 150 Euro Corrrrado stoelen stof 100 Euro Versnellingsbak 16V 100 Euro Hoop losse zooi qua injectie en zo, mail maar als je wat nodig hebt
|
||||
|
||||
![]() zijn dit alle vier de poten en veren...
lol etten is vlak bij ![]() Last edited by DaL0 : 21-12-2004 at 23:55. |
|
||||
|
||||
![]() ehhhh booskijker type 2 enkele lampen?
|
||||
|
||||
![]() Ontsteking?
En is het de versnellingsbak die er al onder zat? Zo ja, dan wil ik wel een deel ervan ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Da Lo: Tuurlijk alle vier.
@ Pirelli: sorrie, kan ik je niet aan helpen @ Pieter: Short....shifter; Make me an offer I can't refuse!
|
||||
|
||||
![]() k dan, enne hoe laag gaat ie dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zet hem er maar naast zou ik zeggen, en meet het verschil maar op. Etten-Leur is vlakbij. Is iets van 40 tot 60mm, nog steeds niet opgemeten eigenlijk.... Maar hij kan nog over drempels en zo zonder schrapen. Of check de foto, hij lijkt minder laag op de foto vind ik zelf:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
You know what I'm talking about! :p Ik wil er 10euro voor bieden.
|
|||
|
|||
![]() verkoop je nou een mechanisme om shortshifting mogelijk te maken? heb ook zeker interesse
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pardon, het IS een shortshift mechanisme! :p Heb zelf met dat systeem rondgereden in deze auto. Erg leuk, maar ook erg kwetsbaar voor je syncromesh ringen.
|
||||
|
||||
![]() Corrrrado stoelen stof 100 Euro
fotootje? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Coming right up! Moet ze nog wel kuisen, maar das zo gedaan. En die rimpels in de zijkant zijn ook weg, bekleding opnieuw opgespannen nl.
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! ![]() Last edited by Koen is sleeping : 23-12-2004 at 20:58. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die heb ik nog wel voor je liggen! |