![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() ik heb in mn eigen golfje 1300 'c' uit '84 een km teller zonder dagteller en alleen benzine en tankmeter.
nu heb ik uit een sloper de klokken met toerenteller gehaald, deze hebben maar 1 stekker, ik heb meteen ook maar de stekker met de bedrading eruit geknipt, is het mogelijk om deze zo aan te sluiten dat ook alles werkt in mijn golfje(deze heeft 2 stekkers!?) kan ik gewoon alles kleur op kleur aansluiten of werkt dat niet? |
#2
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij moet het met een oud type teller met toerenteller (die hebben ook gewoon twee stekkers) wel te doen zijn..
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan moet ik dus op zoek naar een oud type teller met 2 stekkers? ik had toevallig nog een nieuw type zien liggen bij een maat van me , maar die stekkers zijn geheel anders! de oude zijn plat zeg maar en de nieuwe zijn pinnetjes! zijn die oude type klokken met toerenteller nog wel te vinden? |
#4
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/323958522
Zoiets krijg je dan. Ik heb dezelfde swap gedaan, je moet er alleen wel voor kiezen of je je eigen snelheidsmeter houdt (overbouwt dus) of de nieuwe; de 1.3 heeft een "935" teller, deze een "950". Dat geeft een afwijking. Bij mij betekent dat dat ik bij 120 op de teller in het echt 122 rijd!
__________________
Golf MK2 1.3 CL 5-bak 1986 Verkocht! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik zou inderdaad je teller overzetten naar een cockpit MET toerenteller.
Heb ik ook gedaan.
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik had gister kortsluiting in mijn golf 1.3 I daarvoor heb ik vandaag de kabelboom onder het stuur vervangen om deze kunnen te vervangen moest mn tellerbak er uit. nu heb ik mn dashbord weer dicht gebouwt en nu doet mn tankmeter het niet deze deed het daar voor nog wel. ??? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Je moet een toerenteller hebben van een 8v die tot 7000 rpm gaat. En ja twee-stekkerig.
__________________
Daily: '99 Golf mk4 |