![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo iedereen
even een vraagje ik las iets dat je een uitlaat nokkenas van een kr blok aan kan passen en dan als inlaatnokkenas kan gebruiken , en dat dat veel werd gedaan in de zogenaamde racerij. nu kan ik zo'n nokkenas kopen voor in mijn pl blok maar wat zou het effect zijn en hoeveel graden nokkenas is vergelijkbaar? de auto wordt gewoon op de weg gebruikt en zoals ik had begrepen is een 300 graden as daar net iets te scherp voor groeten sytze |
#2
|
|||
|
|||
![]() Welkom
Heb het ook in mijn 16v KR Als de motor koud is is het even behelpen Als de motor warm is ook in de lage toeren Maar op toeren is het goed te doen |
#3
|
|||
|
|||
![]() ok , dus het kan wel das wel grappig.
maar is het iets voor een daily driver?? en qua vermogen zit er nog wat winst in ? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Heb het in combinatie met een 4-2-1 uitlaat
Is merkbaar in de hogere toeren Als je er aan gewend bent gaat het best |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb volgens mij ook nog zoon nokkenas liggen 50euro is hij voor jou ![]()
__________________
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
#6
|
|||
|
|||
![]() ok... ja zo'n uitlaatspruitstuk heb ik er idd ook op zitten ,
en er aan wennen komt ook wel goed , er stond op marktplaats ook zo'n nokkenas te koop met nog een in en uitlaat as van een kr , altijd handig mocht het niet bevallen. bivw 16vg60 , waar woon je ivm het ophalen van de nokkenas, stuur anders maar ff een PM |
#7
|
|||
|
|||
![]() Als je het doet gebruik dan wel je eigen kettingwiel[van de inlaat nokkenas]
|
#8
|
||||
|
||||
![]() ik heb het ook ! werkt prima.
maar inderdaad als ie koud is loopt ie moeizaam stationair. maar dat heb je ook als je er een merk in zou leggen! nog een filmpje van vroeger in de 16vweber: http://www.youtube.com/watch?v=PqalUrmlTcM
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ ![]() Quote:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() ja dat stationair lopen heeft ook wel zijn charmes,
maar waarom mijn eigen kettingwiel gebruiken ??? |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je ketting slijt op een bepaalde manier in op je tandwiellen. als je de andere zou gebruiken zou de ketting sneller slijten/kapot gaan... maar eerlijk is eerlijk ik heb dat ook niet gedaan ![]()
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ ![]() Quote:
|
#11
|
|||
|
|||
![]() haha foei ,
heb vanmorgen weer ff een rondje wezen toeren ( heb namelijk mijn pl blok in een cabrio mk1 hangen ) maar ik krijg toch het idee dat t blok niet meer helemaal standaard is op een spagetti na , reed namelijk tot de 200km/u gelijk op met een audi A3 1.8 turbo ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() ik heb het blok namelijk zo los gekocht incl. kabelboom en bak.
dus heb geen idee wat er precies onder de motorkap hangt |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1.8t kan een 150pk uitvoering zijn hè ![]() a3 weegt ? 1200kg? golf 1 met 16v ? kleine 1000kg? ![]()
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ ![]() Quote:
|
#14
|
|||
|
|||
![]() ja golf 1 cabrio , met het dak er af en 3 man erin.
maakt ook niet uit , vilgende x wil ik er omheen dus zullen er toch een paar andere nokkenassen in moeten, ben er alleen nog niet over uit hoe of wat |