Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 29-03-2010, 10:37
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default verschil in de groene G60 injectoren

...........

Last edited by richard-polo : 06-01-2011 at 09:11.
Reply With Quote
  #2  
Old 29-03-2010, 10:42
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

De ene (rechtse) moet je gebruiken met een O-ring (of iets in die geest)die de injector opsluit in het spruitstuk, die niet meer los bij de dealer te krijgen is.

Mijn broertje had deze in zijn G40 zitten, en heeft ze laten reviseren/ultrasoon reinigen. toen hij achteraf nieuwe rubbers wilde bestellen bleek dat niet mogelijk te zijn, en waren de oude af weggemikt.

Is ook te zien aan de lengte van het 'eindstuk'' van de injector, bij de gele moet er nog een vulstukje/hoedje onder.

Ze zijn qua opbrengst gelijk, de gelige versie zat in de eerste versies van de G60, de andere in latere varianten.
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum