![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien domme vraag maar, ik krijg m'n gti onderlip niet goed aan m'n bumper.
Het betreft dus een gti/g60 lip (hoe je het ook wil noemen) bestaande uit 2 delen. De voorkant zit wel goed,die heb ik erop geklopt. Alleen de zijkanten werken niet mee. ![]() Iemand een tip? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nieuw of gebruikt?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gebruikt.. |
|
|||
|
|||
![]() De delen aan de lip die je door de gaten in de bumper steekt,zitten daar de opstaan de randen nog aan?
Die zegmaar de lip borgen aan de bumper |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja,die zitten er nog aan. Zowel de opstaande als de onderste randen. Ik kan drukken wat ik wil maar het blijft niet zitten. Terwijl alle delen er goed voor staan. De gaten in de bumper zijn ook schoon. De lip doet stomweg geen 'klik' ![]() Alle tips en trucks zijn welkom! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eerst de zijkant insteken enzo naar het midden toe werken. Zod eed ik het altijd. GRtz
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal het proberen! Tnx ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gaat niet
In het midden zit een verbindingslip,die moet eerst in elkaar Denk dat het nokje dan tog iets te ver afgesleten is Je zou het eventueel kunnen borgen met een klein schroefje[door het stuk van de lip |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad wat parkers doorheen jagen als het niet wil vastklikken..
Je hebt dan wel de kans dat de lip gaat scheuren als je flink gaat schrapen ermee.. Omdat ie dan niet meer uit de bumper kan, bewegingsvrijheid is dan flink minder.
|
||||
|
||||
![]() Klinkt misschien dom maar ik had dat na een ongeluk ook, goed gehouden twee schroeven erin en gaan
![]() ![]() suc6 verder ermee |
|
||||
|
||||
![]() Zoals jel golf 2 zegt,VANUIT de zijkant naar het midden dan gaat ie erin.
Geen problemen met het lipje in het midden die druk je zo in elkaar. Dit doe ik iedere week wel 4 x of zo omdat ie weer iets geraakt heeft. Een zachte rubberen hamer helpt ook bij de zijkanten. Wel met beleid he ![]() |