![]() |
|
||||
|
||||
![]() Brock B2 17"
steek : 5 x 100 2 x 8.5J ET13 en 2 x 8.5J ET35 3 goede en 1 slechte band wegens niet goed uitgelijnd. 215-45-17 Zijn van een maat van me. Komen onder A3 vandaan. Veel stoepschade maar ze zijn recht. De vernis komt er hier en daar af. 100€ (of een bod ![]() edit: ze moeten weg want liggen nu bij mij in de garage. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer foto's kunnen op aanvraag Grtz Jel
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 05-07-2010 at 18:24. |
|
||||
|
||||
![]() Ze liggen (zie de naam) in Belgie?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel intresse laat maar weten waar je woont?
|
|
|||
|
|||
![]() liggen in essen.
de rosse zijn oude velgen zeker?
|
||||
|
||||
![]() Als in Essen duitsland?
Heb ook wel interesse, hoor graag hoe en wat
|
||||
|
||||
![]() Location / Country: Belgium
|
|||
|
|||
![]() essen belgie provincie antwerpen vlak bij roosendaal nederland
|
||||
|
||||
![]() Oké, ik wist niet dat belgië ook een essen heeft.
Dan houd mijn interesse op, is 500km en 5 uur rijden heen en terug voor mij.
|
||||
|
||||
![]() Hej Rob.
Inderdaadd de Rosse zen oude velgen. ![]() Ja , in Belgie hebben ze ook een Essen. ![]() ![]() Voor de geintereseerden stuur maar ff een PB en dan regelen we wel iets. Grtz Jel
|
|||
|
|||
![]() Ik wil ze wel voor 70 euro ophalen,
ik hoor het graag van je terug, Je kan een Mail sturen naar kayserser_38@hotmail.com |