![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Een maat heeft een golf 2 benzine en gaat hem ombouwen naar een diesel,
nu wil ik daar ook 5x100 onder hebben heeft nu 4x100 wat moet hij precies aanpassen ? Zowel achter als voor Last edited by vw team extreme : 06-04-2010 at 22:07. |
#2
|
||||
|
||||
![]() goedkoopste optie is naven omboren
als je hem echt om wil bouwen moet je hier even kijken; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=66977 of de zoekfunctie gebruiken, er zijn hier meer topics over |
#3
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een nieuw setje adapters liggen van SCC alle vier voor € 175,- met inbussen erbij en 4 lange wielbouten.
__________________
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death ![]() Last edited by Dasher : 07-04-2010 at 16:47. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Idd adapters, of omboren. Als je achter schijven hebt, kun je ook de schijven van een Golf 3 vr6 erop zetten, en alleen voor omboren.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je achter schijven hebt heb je die voor ook dus kun je voor toch ook van een vr6 / 2.016v opzetten ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Vóór is echt alllemaal anders .. de draagarmen, fuseekogels, homokineten, fuseestukken en de naven.
Achter kun je de 4x100 schijf zo vervangen voor de 5x100 VR6 schijf, maar voor is een ander verhaal.
__________________
Alain Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Óf je gebruikt onderdelen van een VR6 zonder plus-ophanging aan de voorzijde. Dan vertoont het spul opeens een stuk meer gelijkenissen met het Golf 2 spul.
![]()
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |