Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Luchtgekoeld > Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->)
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 09-04-2010, 20:02
thies7 thies7 is offline
Forum Newbee

Default goedkope vw t2 interieur panelen en zwarte middenbank.

hallo!

heb net op internet op een engelse site,prefab triplex kale panelen (www.justcampers.com) voor de complete bus gevonden die ik graag wil aanschaffen voor in mijn legergroene T2b uit 1979, maar ze shippen ze niet buiten de UK.Weet iemand een nederlandse leverancier die ze ook zo goedkoop en al op maat gemaakt aanbied?

Daarnaast ben ik op zoek naar een goede zwarte middenbank..iemand een in de aanbieding?

thanx alvast...
Reply With Quote
Old 09-04-2010, 22:47
Rob g60 Rob g60 is offline
Forum junkie

kan spul val just campers wel hier krijgen als je wilt moet wel ff de prijs opvragen laat maar ff weten wat je wilt hebben.
Reply With Quote
Old 12-04-2010, 23:14
thies7 thies7 is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Rob g60
kan spul val just campers wel hier krijgen als je wilt moet wel ff de prijs opvragen laat maar ff weten wat je wilt hebben.

hey rob

eigenlijk heb ik voor het complete bus interieur binnenplaten nodig,dus alle mdf panelen ook voorin...ze hebben ze op de website als pakket aanbieding voor 100 english pounds +bevestigingspinnen.

maar hoe kan je ze hier krijgen als ze niet buiten de uk shippen,doen ze dat alleen via bedrijven?!en is er verder niemand die ze verkoopt in nederland, lijkt me toch een uitkomst,was al bijna zelf begonnen met zagen!..

Laat me maar weten hoeveel het zou moeten kosten,kijk ik of k het doe..

tanx alvast
Reply With Quote
Old 10-05-2010, 20:15
thies7 thies7 is offline
Forum Newbee

Bank via marktplaats gevonden uit 77' voor 50 euri en net alle binnenpanelen besteld via busok, langleve het internet!!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules