![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor alle kunstliefhebbers onder ons; Ik heb vorige week bij een interieurzaak genaamd LEEF een aantal schilderijen gekocht met luchtgekoelde Volkswagens.
Ik weet niet of LEEF een landelijke keten is, maar ze liggen in ieder geval in Heerlen en Roermond en bij beiden hebben ze diverse exemplaren. Ze hebben bijvoorbeeld de Kübel, de T1, de T2, Kever, Karmann Ghia enz. Het is vrij simpel, maar de auto zelf is uit hout gesneden en ligt op het schilderij. Ze kosten 30 of 35 Euro en ze hangen bij mij in de woonkamer erg leuk. Zal van de week een paar foto's maken.
|
||||
|
||||
![]() zijn dat dezelfde dingen( oa een waterval) die altijd bij de chinees in het restaurant hangen? mijn god wat vind ik en mijn vrouw dat lelijk
|
||||
|
||||
![]() Nee, ze zijn volledig van hout, niks met lichtjes erachter of zoiets. Ze zien er een beetje oldskool uit. Ze dus echt 3D uit hout gesneden en geschilderd en er boven staat dan het type vermeld.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() luchtgekoelde 3d schilderijen? zit er een ventilator achter ofzo?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Ja, als je het zo bekijkt...haha Maar in theorie zijn ze wel luchtgekoeld, ze worden in ieder geval niet erg warm ![]() Ik zal straks even foto's maken van de 3 die ik heb, maar ik weet dat ze meer variaties hebben.
|
||||
|
||||
![]() Bij deze de foto's. Je ziet het niet zo goed, maar de auto's zelf zijn dus een centimer of 2 dik en liggen op de rest van het schilderij.
Ik vond ze wel geinig, dus misschien is het ook iets voor jullie. Ik wilde ze oorspronkelijk in de garage hangen, maar mijn vrouw vond het wel iets voor in de woonkamer ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Helemaal niet verkeerd!
|
||||
|
||||
![]() die ghia is vet
|
||||
|
||||
![]() Lijkt een beetje op die oude metalen platen. Ziet er heel leuk uit!
|
||||
|
||||
![]() gave schilderijen!
ben zelf nog bezig gweest met het programmeren voor iets gelijks op de CNC ook uit hout als school opdracht een mk2 in dit geval, maar door tijd gebrek zal hier helaas niets meer van komen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() die zijn erg vet idd,m'n ouders kunnen ze ook bestellen(interieurwinkel)
het is dat de vrouw het niet zo vind,anders had ik ze ook in de kamer gehad.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb contact gehad met de leverancier van deze schilderijen en vanaf 30 stuks willen ze ze ook op maat maken.
Misschien een leuk idee om deze schilderijen van een Golf 1 of andere types te laten maken.
|
||||
|
||||
![]() 1!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als er mensen zijn om een MK2 GTI oud type te laten maken dan wil ik er ook wel 1 van. en men broer wel van een golf 1 GTI. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou er wel 1 willen met een Corrado vr6 en een golf 1 cabrio!