![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey,
ik heb mijn golfje 1 1.5 GX een beetje aangepakt. als standaard gekocht en een klein beetje verbouwd. wat niet op de foto's te zien is, is de veerpootbrug en ik heb nog een hartmann uitlaat liggen voor eronder. rechtsvoor moet ik nog even strak maken en de strip er weer op monteren. zo is ie nu: |
|
||||
|
||||
![]() leuk karretje ,alleen jammer van die stinkstikker op je voorruit
|
||||
|
||||
![]() Stoere bak joh, jammer van dat voorscherm.
Maarja die ga je nog opknappen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd helemaal mee eens.......lose the sticker!!!!!!!!!
|
|||
|
|||
![]() ja, die gaat er vanaf hoor, wees maar niet bang
![]() die zat er al op toen ik hem kocht. heb weinig tijd, en je moet prioriteiten stellen he :p dus eerst de velgen, schroefset, veerpootbrug, lampen en grill gemonteerd. |
|
|||
|
|||
![]() ennuhm, blijven je knipperlichten altijd branden? tell me hoe je dat gedaan hebt dan!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Strakke bak hoor! En ik neem aan dat je de weekeinden doorbrengt op dat roeibootje op de 1e foto
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding idd, en ben het met die sticker eens...
|
||||
|
||||
![]() auto staat mooi op de wielen zo..
bumpers zijn ook in orde! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaaf karretje joh!!nog meer plannen?als het geld het toe staat?
|
||||
|
||||
![]() stikker eraf !!!! oei oei wat slecht
![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk ding!!
|
||||
|
||||
![]() Leuke bak Marijn! Had jij nog ff wat spulletjes zomaar liggen ofzo??
![]() Ben deze week ook ff met mijn daily driver bezig geweest, zal binnenkort eens wat foto's posten. Fijne jaarwisseling!
|
||||
|
||||
![]() Leuk karretje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
doe dat maar es jongen, en ja, ik had zo nog wat liggen. ![]() jij ook de beste wensen he |
|
|||
|
|||
![]() Helemaal goed zo!!!
|
||||
|
||||
![]() Velgies staan hem zeer goed !!! Steffan's toch ?
Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij ken ik dat ding wel! Ik heb bij Kamsteeg Bedrijfswagens (zie kentekenhouder) gewerkt namelijk.
|
|||
|
|||
![]() yep, voor de nieuwsgierige mensen onder ons
![]() Steffan BCW 5 stern 14" voor: 7J ET 24, achter 8J ET 15 Dunlop SP 2000 Sport 195/45 14" KW schroefset (-5 tot -20) JOM koplampen zijn het volgens mij, en een mooie grill :p sparco veerpootbrug en de hartmann pijp komt er nog in. andere specs: - roest - deuken - plamuur - afgebroken voorspoiler (vandaag gebeurd) - doorkijkgat in de linker deur - doorkijkgat onder de achterbumper - op sommige plekken is de opbouw van de lak te zien: metaal, grondlak, aflak interieur: - origineel interieur met smeervlekken op de stoelen - doorgebroken hoedenplank - Rockford Fosgate radio - Magnat versterker - Xplod speakers en Mac Audio sub achterin - voorin: onversterkte originele kleine speakertjes recent vervangen: vacuumslangen (bij 1 zat een gat in van 4mm doosnede, zou die daarom zo kut hebben gelopen 8-) lol) v-snaar, daar lagen de tandjes vanaf olie bijgevuld verdelerkap, bougies spanningsregelaar dynamo |
|
|||
|
|||
![]() ok, na weer een carter kapot te hebben gereden, heb ik gister een nieuwe gemonteerd met een bechermingsrooster van een 1 cabrio. hierdoor ligt het onderste vast punt van de golf nog 2,4 cm van de grond 8)
|