![]() |
|
||||
|
||||
![]() als ik mijn golf wil tanken bij het tankstation loopt de benzine maar heel langzaam de tank in waardoor de pomp steeds afslaat.
Kan het zijn dat er een terugslag klep in mijn tank is dicht gevallen of zit deze er niet in. Wat zou het probleem dan kunnen zijn?? mvg Joey
|
||||
|
||||
![]() misschien is de ontluchting niet goed. klikt de pomp elke keer met tanken?
je kunt proberen om de slang wat te draaien, misschien loopt het dan beter. succes! |
|
|||
|
|||
![]() Onderin de vulhals zit een klepje
Dit moet voorkomen dat als de auto op zijn kant ligt[ongeval]dat er brandstof uit stroomt Dit kan eventueel verbogen zijn [slang erin om brandstof over te hevelen/brandstof diefstal] |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moet ik de hele tank eronderuit hallen om te controleren of het klepje dicht zit of kan ik ook aleen de vulhals los hallen?? en hoe
|
|||
|
|||
![]() Als de dop eraf is moet je het zien zitten
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een probleem met tanken, ik ben namelijk elke keer een vermogen kwijt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Probeer eens de benzine pomp minder ver in de hals te steken.
Ik heb datzelfde probleem namelijk bij mijne, als ik de pomp helemaal in de vulhals duw. Trek ik hem een stuk eruit, gaat ie in 1 keer netjes door.
|
||||
|
||||
![]() de benzine loopt ook niet door als ik hem maar 1 cm in de vulhals steek.
als ik dan getankt heb en goed luister hoor ik een beetje een blaazend geluid bij de vulhals zou de ontluchting dan toch gedeeltelijk dicht zitten?
|
||||
|
||||
![]() Dan is de kans inderdaad groot dat de ontluchting verstopt zit.
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ook zeggen de ontluchting van de tank inderdaad. Iets anders kan het haast niet zijn.
Stel je maar is voor als hij dicht zit, als je der dan benzine in tankt, moet er dus evenveel lucht uit als dat er benzine in komt, en dat allemaal door dezelfde pijp ![]()