![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
sinds dit weekend start mijn golf niet zo lekker, als hij een tijdje stil gestaan heeft uurtje of vier, en ik wil starten duur het toch wel een sec of 10-15 vooraleer hij wil aanslaan, ik heb de indruk dat hij lucht zuigt. kan iemand mij helpen met dit probleem? is een golf IV tdi van 2000 grtjs |
|
|||
|
|||
![]() hey,
heb je zelf de aanzuigslangen al nagegeken? mvg niels
|
||||
|
||||
![]() heb dat probleem ook gehad met de TDI.
had een aantal oorzaken. ten eerste was de accu zwak. die hebk toen vervangen en het werd al iets beter. daarna de verstuivers vervangen........ weg probleem. bij mij startte hij alleen slecht als hij warm was. koude start was prima. je moet er wel mee uitkijken. als de nozzles van de verstuivers kapot zijn kun ze brandstof op de zuigerkop lekken. dit kan erdoorheen branden als je pech hebt.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb zelf nog niet veel gekeken, en zo ver reikt men kennis nog niet, ga morgen bij iemand die er meer van weet. de mijnen doet het echt enkel maar als hij een uurtje of 6 heeft stilgestaan.lang demareren,maar hij start.komt wel wat rook uit dan langs achter en redelijk veel zelf. witte rook volgens mij. leg ik hem derna derect stil en start ik trg is het bij de eerste tik al dat hij aanslaat. morgen eens uitlezen, hopelijk heeft hij een foutmelding grtjs |