![]() |
|
||||
|
||||
![]() beste mensen,
door geldnood moet ik mijn grote liefde verkopen, ze is niet heel erg mooi en heeft niet lang apk meer, maar ze brengt me altijd waar ik zijn moet... en zonder problemen... de auto is motorisch goed alleen moet de automatische choke afgesteld worden (kwaaltje). de carosserie is niet al te best maar nog wel te redden. bij de eerstvolgende keuring zal de kriksteun r.v. gelast moeten worden maar dit is niet al te veel werk... voor de rest zitten er qua rot geen afkeurpunten aan. de remmerij is net rondom helemaal klaargemaakt (nieuwe blokken/schoenen en remolie door het hele systeem) en de motor heeft net een beurtje gehad, nieuw olie/filter en luchtfilter en wat andere kleinigheden. aan de prijs valt niet te tornen... deze auto is dit gels waard ondanks zijn mankementen. hij is tenslotte 27!!! voor vragen of het maken van een afspraak bel 06-24141030 of mail naar paddss17@hotmail.com p.s. de kleur is panamabruin: luxe oranje... is erg leuk...!
|
||||
|
||||
![]() foto ??
|
||||
|
||||
![]() Mk1?
Polo, Golf, Derby? |
|
||||
|
||||
![]() ik gok een golf 1
![]() FOTOO!!!! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() sorry jongens, ik heb hem er een beetje overhaast opgezet en ik was nogal van de kaart... het doet nogal pijn om mijn GOLFJE weg te moeten doen... en wat betreft de foto... die komt eraan... ik den morgenavond...
|
||||
|
||||
![]() Zie nog steeds geen foto ?!
en is tie nou wel of niet te koop ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() JA, pcies...Fotoke!
|
||||
|
||||
![]() Heb laatst een mail van hem gehad:
de golf is net uit de verkoop, de apk loopt bijna af en de biedingen viel mij dermate tegen dat ik er mee ophoud. ik ga er eerst ff een nieuwe apk opzetten en wat kleine reparaties uitvoeren zodat ik er zelf nog ff mee kan blijven rijden. ik weet niet waar je precies naar op zoek bent maar deze komt waarschijnlijk wel weer in de verkoop... maar dan wel met een vijfbak... (die ga ik eronder bouwen) en een aantal andere aanpassingen, dus ook voor een andere prijs. als je wilt laat ik het je tegen die tijd wel weten. |
|
||||
|
||||
![]() grote geldnood dus :p
|
||||
|
||||
![]() 5 bak?
1.6 gti toch? :p
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd wat hij er van maakt! met een foto (of meer) had hij dat ding waarschijnlijk al lang verkocht (ik had wel interesse, maar die foto liet veel te lang op zich wachten...)
|
||||
|
||||
![]() sorry big mac mark... en de rest van de geinteresserde people... ik had eerder moeten laten weten dat de plannen gewijzigd waren... maar ik vind dat ik jullie uitleg verschuldigd ben dus daar komt ie...
mijn auto ging i.d.d. uit financiele overwegingen de verkoop in omdat ik tot mijn grote spijt de auto van mijn vriendin in de vangrail geparkeerd had. voor die tijd had ik aardig wat plannen met de golf maar vanaf dat moment moest zij eerst een andere auto, en die wilde ik betalen. echeter dit probleem is gelukkig anders opgelost wat mij weer de ruimte geeft om mijn plannetjes verder uit te gaan voeren... (gelukkig) (there is a god) tot mijn eigen grote vreuge. ik had ff wat eerder moeten laten weten dat het zo gelopen was en dat de auto dus uit de verkoop was. nogmaals excuses.
|
||||
|
||||
![]() dus, slotje....
|