![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() past dat niet in een kever ofzo ? En dan de propeller omdraaien hahahah
![]() Nee maar serieus? Zou het passend te maken zijn ? Gaat wel vet klinken zo ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Hmm lekker voor in de zomer voor een beetje koele wind
![]()
__________________
Member of Dub05 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Kicke....!!!!
__________________
Dodge RAM 1500 ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() heeel erg gaaf. Toch leuk om te zien wat ze toen allemaal maakten
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Is dit niet een Limbach-conversie?
Die maken van VW motoren ook vliegtuigmotoren voor motorzwevers. Alhoewel ik die alleen ken op basis van de type 4 motor, en zonder de dubbele ontsteking. De propellor die op dit blokje zit zal trouwens weinig lucht wegzetten, da's gewoon een plank ![]() Greetz Ron |
#7
|
||||
|
||||
![]() Wel grappig dat er toen al onderdelen van Mahle op zaten, en ook al aluminium cilinderkoppen enzo.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoe oud denk je dat mahle is? ![]() wel een schattig motortje....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zijn wel meer motorbouwers die een type 1 carters gebruikten voor vliegtuigen, zelfs met watergekoelde koppen |
#10
|
||||
|
||||
![]() In Frankrijk worden ze regelmatig gebruikt in zelfbouwvliegtuigen
![]()
__________________
Alain Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Koeling zal in ieder geval zo geen probleem zijn. Uitlaten zijn ook heel efficiënt.
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Uitlaat hoor je niet omdat het lawaai van de propellor het overstemd
![]()
__________________
Alain Quote:
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Heeft er al iemand gebeld/maild wat de motor moet kosten?
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is dat voor een kistje Alain? Dit lijkt me een duwertje te zijn. |