![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een vraag,wie kan mij vertellen welke bandenmaat te gebruiken op Porsche C2 voor onder mijn Rallye?
Maten 6 en 8J. Want zover ik weet moet je rekening houden met je rolomtrek ivm de syncro. Ik heb van iemand al iets gehoord over 195/40R16 voor en achter 215/35R16? |
|
||||
|
||||
![]() correct!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Voor een Rallye zou ik dan eerder voor een setje 8 en 9j gaan + de daarbij horende bandjes.
|
||||
|
||||
![]() Dan weet ik wat mij te doen staat,nog advies merk banden die in deze maten geleverd worden?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb ze ook eigenlijk te snel aangeschaft(en dus niet op de breedte gelet) maar wil ze er toch tijdelijk onder hebben,tot ik weer iets anders tegenkom(vind Clubsports erg mooi) |
|
||||
|
||||
![]() Dunlop is een goed merk voor dit mooi´s
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en die zijn in deze maten te leveren? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jup , ik rij er op ![]() zijn wel te koop trouwens |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dat ook 6 en 8J? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee 8 en 9 J maar wel de maat banden die jij vroeg |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke dank je wel,dan komen ze bij mij er wel anders op,ben erg bang dat het er niet uit ziet. |
|
|||
|
|||
![]() om die 6J zeker ..
om de 8 j zal het wel mee vallen |
|
||||
|
||||
![]() Dan toch maar proberen en als het niks is banden eraf en velgen verkopen.
|
|
||||
|
||||
![]() 6j is zeker smal,en met 195-40-16 lijken het net ballonbanden...ik zou ook 8 en 9j zoeken..of rondom 8j..
Volgens mij is tegenwoordig 215-35-16 Dunlop moeilijk te krijgen btw..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ze hadden mij ook iets van 165/??R16 aangeboden (Nankang)voor op de 6J,maar dan zit je weer met gewicht van de auto.
|
|
||||
|
||||
![]() sorry dat ik even afwijk van het banden verhaal,maar ik denk niet dat jouw rallye heel erg supervet gaat worden op C2's......
|
||||
|
||||
![]() Met 165-40-16 voor en 195-40-16 achter zit je met een te groot verschil in de rolomtrek...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Positief bedoeld neem ik aan? Heb ook op BBS even mogen rijden maar dat vond ik zelf weer niks. Voorstel? |
|
||||
|
||||
![]() ik vind persoonlijk een wat minder voorkomend wiel veel beter bij een rallye passen.
iets van eta beta,gotti,of dat soort werk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oke,zit wat in.
Idee is ook om de C2's eronder te zetten en dan te koop te zetten en ondertussen verder zoeken naar iets aparts,maar echt nog geen idee wat. (ik wil namelijk van de winter staal look af hahahaha) |