![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij deze bied ik men set aan omdat ik het erop ga wagen naar een tdi ombouw!
het gaat om 2x dcoe 40 mm webers > de echte !! en een 8v spruitstuk ! 1tje is al zo goed als gedemonteerd en ultrasoon gereinigd de andere moet nog gedaan worden ! heb er helaas zelf nooit mee gereden maar ik wou ze voor de zekerheid toch maar reviseren ![]() iedreen weet hoe het er uit ziet maar je mag altyd om een foto vragen ( ben nu helaas bij men vriendin ) liefst afhalen in heist op den berg of mol ,, zodat er achteraf geen gezever van komt .. opsturen kan natuurlijk ook wel jellekevda@hotmail.com ga je het snelst reactie hebben ! 400€of goed bod ! ( eventueel te ruil tegen tdi motor voor ombouw in mk1 > mk4 motor ofzoiets .. ! ,, opleg van mijn kant is geen probleem ) ![]()
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelleke vda : 02-05-2010 at 18:12. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een complete tdi motor te koop(hele auto dus je hebt alles erbij wat je nodig hebt) Helaas niet te ruil aangezien ik niks aan webers heb!
Prijs motor+ toebehoren 400 prijs versnlingsbak extra 150 Hele auto 650 euro |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klinkt wel intressant , welk type motor ?pk's koppel .. ? en vanwaar ben, je ergens ? complete auto kan ik helaas niet komen halen vrees ik grtz