![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou heb ik in de midden van de tellerbak zo'n eco meter in me golf 1 gti nu doet hij het alleen niet en zou het wel leuk vinden als deze het deed. Nu wordt deze bestuurt door vacuum slangetje komt van inlaat af en gaat na de achterkant van tellerbak. Deze is gewoon aangesloten maar hij doet het nog niet. Heb ook wel eens gehoord dat het stekkertje op de versnellingsbak er wat mee te maken heeft
Wat kan ik nog meer controleren zodat hij het wel doet? Dingen waar ik al na gekeken heb zijn, * Slangetje * Andere teller erin |
|
||||
|
||||
![]() denk eraan dat die enkel werkt als je in 5de versnellings rijdt he
|
|
|||
|
|||
![]() kijk eens wat voor functie dat slangetje heeft ik denk dat die lucht produceert (of) zoals als je al zegt vaciuum slangetje trekt vaciuum werkt dit dan is de teller kapot lijk mij
amen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jah dat weet ik maar in de 5de versnelling doet hij het ook niet vacum slangetje zuigt gewoon goed. Teller is niet kapot want dit is al de 3de tellerbak die erop zit en heb uitgeprobeert |
|
||||
|
||||
![]() 9 van de 10 keer schakelaar bak stuk.
Je kunt die van een golf 2 ombouwen als het moet. Golf 1 is niet meer te krijgen. |
|
||||
|
||||
![]() Ow die schakelaar wat aan de bak zit haal je zo los heb nog een aantal liggen en kijken of hij het dan wel doet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan je eens een foto posten waar die dan moeten komen te zitten en wa voor schakelaar het is? De mijne doet het ook niet en vind ook leuk als die het weer doet.
|