![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo.
Ik heb me al eens voorgesteld hier? Dennis (BIEZELWERKS) Beroep: SchadeHersteller Plaats: Klazienaveen Hobby: Helaas wel ja...! VW / ModelBouw. ![]() Mijn vervoer: Golf mk2 uit '86 1.6 Automaat. 90.000 km op teller. (orgineel km.) Gekocht met bijna 84.000 km. Complete onderhoud en Historie aanwezig. Origineel nederlander. Gekocht van eerste Eigenaar. ![]() En de Vw is zeker wel wat veranderd, en wat gekost. Door weinig gebruik, waren rubbers lek of gaar. En onderhoud maar ja dat hoord erbij. ![]() Inmiddels is gemonteerd: SuperSport SchroefSet en heb daarbij de aangepaste Bora doppen van m'n VW Jetta ook even geleend?? Toen heb ik 1maand zo gereden, achteruit rij lichten zelfde rood gemaakt als rem lichten. tuinhek van de Buren op het dak gemonteerd. En een superNet Corrado interieur + Achterpanelen geplaatst. ![]() ![]() Nog een erbij, en met dezelfde kleur.I.V.M. Roest daar de voorschermen vanaf gehaald+bumpers. ![]() Ben er nog niet helemaal over eens, heb nu dus een verbredings setje gemonteerd. ![]() heb het set zoals hier te zien, aangepast en zo laag mogelijk op het scherm geplaatst i.v.m. de automaatbak die ietje lager ligt dan het subframe. Hij oogt nu extreem laag, terwijl ik hem 1cm hoger heb gezet door dit set. En staat hier op 16inch staal+ NanKang 165/40/16 en rijdt erg comfortabel.. ![]() ooo.. Ja...!!! Deze rand heb ikzelf rood gemaakt,en gister weer gemonteerd. Rand op bumper is nog origineel. ![]() Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden op dit moment...., ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by BIEZELWERKS : 25-07-2010 at 05:41. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk bakkie!
![]() Vooral die bumpers met rood biesje vind ik leuk. |
|
||||
|
||||
![]() Heej kerel, we hebben elkaar gesproken op de midwintermeeting in Deurningen. Ik vind het een gave auto. Corrado spiegels kunnen dr ook bij, het interieur heb je al
![]() ![]()
Passat 3BG 1.6 2003 Golf MK4 GTI 1.8T 1998 Polo 6N 1.4 16v 1995 Jetta MK1 1.9 TDI 1984 Last edited by VwPsycho : 14-05-2010 at 17:54. |
|
||||
|
||||
![]() Thanks.
![]() Van de spiegels daar kom ik nog op terug.., ![]() Corrado vind ik iets te groot. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() had het mooier gevonden met een oud type grill
verder gave bak hoor
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! ![]() Ja ben ik met je eens? Denk ook dat ik dat nog ga doen.. |
|
||||
|
||||
![]() hoe heb je dat gedaan met die achtepanelen van de raddo?
|
|||
|
|||
![]() Laatste foto is erg vet! Ben normaal niet zo van de two tone wielen maar ik vind dat ze heel goed bij de kleur van de auto en de achterlichten passen. Goed bezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig nog een Bora wieldop gevonden, dus setje heb ik weer compleet?
![]() Binnenkort ff op de mk2 monteren.... ![]() ![]() ![]() Last edited by BIEZELWERKS : 23-05-2010 at 01:27. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! ![]() Ik vond het zelf ook erg mooi erbij passen, ook i.v.m. de rode bumperlijsten en de gril.? Grt. |
|
||||
|
||||
![]() nette golf 2
|
||||
|
||||
![]() Ik kwam weer eens op een idee , om iets te veranderen of aan te passen..!
![]() ![]() Dus bij deze de zaag erin. ![]() Ja dit pist precas? ![]() ![]() beide delen goed ontvet, Spiegelglas op maat gesneden. En met lijm weer in elkaar gezet. ![]() Ja heb inmiddels de spiegels strakgemaakt en laagje primer, en glad geschuurd. ![]() Met Innotec structuur aangebracht, zo dat het gehaal weer een kunstof look krijgt. ![]() en afgewerkt met een laagje zwart. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nette mod, die spiegels!
|
||||
|
||||
![]() kijk, iemand die zijn eigen ding doet
![]()
|
||||
|
||||
![]() die panelen er gewoon overheen gezet.. waarom heb ik daar niet aan gedacht.,.....
![]() ![]() ik heb helemaal moeilijk lopen doen met uitsnijden van beide panelen, kartonnen vulstukjes en bergen polyester en plamuur. En uiteindelijk ziet het er bij jou strakker uit. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt? Maar dat heb ik ook wel eens hoor, maar zoals ik begrijp heb jij de panelen al wel helemaal klaar? Die van mij zijn nog niet bekleed hoor, dat moet nog? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijne zijn ook niet bekleed.. auto staat al 3 jaar in de stalling, en was er daarvoor niet aan toegekomen.
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de 4 Audi wieldoppen helemaal klaar, en direct even gemonteerd.
![]() Alles wat weg moet, heb ik afgetekend. ![]() Dan ziet het er zo uit.? ![]() Wieldop (originele van 14inch. staal 4x100) monteren. ![]() ![]() Meten zodat hij precies in het midden komt, Audi embleem aangepast ![]() ![]() Dop vastgezet met RVS schroefjes. ![]() Chroom sierring en Audi embleem weer gemonteerd. En de 16 inch. dop is klaar voor een 14 inch. stalen velg ![]() Resultaat: ![]() ![]() Toch een redelijk simpele oplossing? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke? Dus groot project..? Als ik je ergens mee van dienst kan zijn, laat het maar weten oke? Geen probleem. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vraagje over die structuurlak is dit de "Repaplast Structure Coat" en waar kun je deze halen of bestellen?
ben al tijdje opzoek naar zoiets om mijn voorbumper mee af te werken na er een us look van hebben gemaakt. verders welkom en mooie wagen heb je vooral die kleine details die het hem doen ![]() |