![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Me Golf is voor de keuring geweest, maar is afgekeurd omdat me aanjager het niet doet. Vandaag even wezen kijken, zekering is niet kapot, en als ik hem doorverbind met de accu doet hij het wel gewoon.
Nu heb ik al wel verschillende keren gelezen dat het de relais kan zijn, maar is dat dat cilindervormige ding voor het motortje? Mensen die weten wat het kan zijn?
__________________
VW Golf MK1 '79 1.5 auto VW Golf MK2 '88 1.8 - RIP Wanted: VW Golf 2 GTI 16v |
#2
|
|||
|
|||
![]() Schakelaar
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Dat is de weerstand, die was bij mij kapot.
__________________
Quote:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Bij een kapotte weerstand moet de kachel wel werken op de hoogste stand (de weerstand zwakt de spanning af, waardoor hij op stand 1 en 2 minder snel/hard draait) toch?
Om jezelf te overtuigen (voor de zekerheid) even opnieuw de motor doorverbinden met de accu, maar nu met de weerstand er tussen. Denk dat hij het dan ook gewoon doet. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Gaat dit over de blower?
Mijn schakelaar werkt niet meer,hij blijft hangen en wil niet meer goed draaien. Ik had alleen stand 3 die voluit werkte(weerstand dus?) Dus weerstand en schakelaar vervangen? Ik heb een Golf MK2,maar dat maakt niet uit geloof ik?
__________________
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily |
#6
|
||||
|
||||
![]() Nja, heb al een nieuwe weerstand liggen, morgen even erin zetten.
__________________
VW Golf MK1 '79 1.5 auto VW Golf MK2 '88 1.8 - RIP Wanted: VW Golf 2 GTI 16v |
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maar wel naar heel veel andere dingen ![]()
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ![]() Golf 4 variant (tzt on air ![]() Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ![]() |