![]() |
|
||||
|
||||
![]() helaas lig ik al 2 dagen ziek thuis... dus was er niet. (kon m'n verse deuk niet showen....)
|
||||
|
||||
![]() Was zeker de moeite waard! was een geslaagd dagje!
|
|
|||
|
|||
![]() Afgezien van die VR6 mongolen en die A4 idioot was het zeer geslaagd.
|
|||
|
|||
![]() was we leen geslaagde dag hoor , alleen jamemr van die vr6 knakker idd maar voor de rest was het leuk maar wel kort maar daarvoor is een nieuwjaarsreceptie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor mongolen waren dat dan?
|
||||
|
||||
![]() ja nou ben ik ook benieuwd!
![]()
|
||||
|
||||
![]() bandenslijters...
Maareh, was gezellig, ondanks dat de heenreis veel te lang duurde in mijn ogen... ![]() ![]() Maar was gezellig, -druk en leuk.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ja die 3 gasten waren irritant, gingen met hun golfjes 3 ff stoer doen en het terrein rond spinnen, erg bevordelijk voor je banden en handrem......
En dan ook nog eens om een rocco heen, stel dat je net ff mis stuurt, dan zit je tegen andermans auto, erg verantwoordelijk hoor. Beetje jammer. |
|
||||
|
||||
![]() Die ziekelijke figuren heb je er altijd tussen zitten.
|
||||
|
||||
![]() Leukste vond ik dat ze een digi-cam hadden meegenomen en alleen filmpjes van hun zelf gingen maken, dat zegt genoeg.
Waren erg stoere jongens, Hoopte eigenlijk op een ploffend blok. Had ik nog meer plezier gehad maar helaas. Verder wel grappig, kwam alleen helemaal uit Zeeland kwam om 3u aan toen gingen de meeste al weer weg. Helaas maar volgende keer beter.
|
||||
|
||||
![]() He! :P
Was een leuke meeting .. mooie opkomst.. en voor mij ook al weer lang geleden dat ik op een vw-meeting was. Helaas van die gasten, maar die komen zichzelf nog wel een keer tegen denk ik dan. Die kerel die zijn vr6je aan het aftrappen was ( in zijn vrij 2 uur lang volgas tegen de 7000 toeren zodat zijn uitlaat aan het ploffen ging ) vond ik trouwens wel HEEL irritant.. behalve dat ik niet van dat soort *stoere* praktijken houd, en dat het gewoon klote lawaai maakte.. kan ik me niet voorstellen dat je zo met een auto om kan gaan .. heb je dan totaal geen waarde en respect voor je eigen spullen? .. hopelijk word die auto niet ooit aan een echte liefhebber verkocht! Maar het was gewoon een leuke meeting .. er was nog iemand met een toffe rocco die een kleine fotosessie heeft gemaakt van mijn vers gekochte auto.. Kan hij die foto's niet posten? En zijn er andere mensen die nog foto's hebben van de meeting.. ik zelf zal vanavond even wat foto's online zetten! Tot spreeks ![]() |
|
|||
|
|||
![]() die vr6 had al een vette lekkage op ze spruitstuk lag allemaal olie en bij ze luchtfilterhuis , en dat komt echt niet door morsen hoor , dus had eigenlijk gehoopt op een ploffend blok
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn er nog foto´s gemaakt ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja.. die zitten er altijd wel bij ja. maar werden die niet aangesproken door de organisatie dan? zouden ze bij mij toch niet proberen, vlak langs mijn auto slippen (vooral als ik een rocco had ![]() zulke gasten verzieken ook altijd de sfeer op zo'n meeting! gelijk niet zo gemoedelijk meer vind ik. ben wel benieuwd naar de foto's!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die gasten zijn wel degelijk aangesproken door een mede-Speeder en mij. Daarnastopte ze daarmee en reden ze nog wel wat rondjes maar dat hou je altijd.En af en toe nog wel wat overdreven veel gasgeven maar zijn kort daarna toch maar vertrokken. De eigenaar van de fabrique was er ook niet blij mee en hebben van hem ook het 1 en ander te horen gekregen. Er zijn foto's van gemaakt en kentekens genoteerd. Deze gasten zijn niet meer welkom op in iedergeval door ons (lees vw-speed) georganiseerde meetings.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi werk ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nou kom op met die foto's
|
||||
|
||||
![]() welke foto's?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() neem aan dat er toch wel foto's gemaakt zijn....