![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo wie weet de indeling van de relai.s van een zekerings kast golf 2 diesel .
want volges mij zitten mij relai.s op verkeerde plekken , vrgr gooigolf .. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oud of nieuw type zekeringkast. Denk dat dit wel van belang kan zijn. ![]() edit: en welk type wagen. Ik kan eventueel foto maken van zekeringkast 1.8 GTI 86 en 1.6D van 1985. Alle 2 dus oud model
|
||||
|
||||
![]() hallo ..
heb mijn auto omgebouwt ,, van 1985 benz na 1.6 diesel .. en meende diesel van 1988 is , dus nog 1 van eersten ,, zou je fototje kunnen maken van 1.6 d .. vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Alsjeblieft. Grtz jel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo bedankt voor jou foto .. wel apart deze is ook anders .. heb boven in ,,op zekering kast een enkele zitten nr 43 . boven 72 heb ik nr 61 ..en de 2 de van links heb ik nr 1 .. witte daaronder volges mij 18 .. snap er echt geen donder meer van hahahah ,, wie heeft daar wat duidelijk heit in ,, vrgr gooigolf .. |
|
||||
|
||||
![]() iemand nog tips ,,,
heb geen gloeilamp .. en geen spanning op de draad gloeierij. zekeringen heel ..aleen waar nr 60 op foto zit ,,heb ik nr 1 en op nr 18 ,, heb ik nr 17 .en nr 21 ondbreekt bij mij , volges mij is nr 19 ruitenwissers en nr 21 knipperlichten .. wie kan mij dat vertellen welk nr wat is .. vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dankuuuuuu ,
vrgr gooigolf ![]() |