![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hehe het heb even mogen duren maar dit is de 1000ste post van mij.
Maar voor hoelang. het zal me benieuwen hoelang ik het hou. Als er weer een moderator het op zijn heupen krijgt ben ik er weer 100 kwijt. We zullen zien. daar gaat ie.
|
||||
|
||||
![]() Yes, Posthoer!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, gefeliciteerd ermee joh
![]()
|
||||
|
||||
![]() En ik ben net VW-enthousiast geworden zie 'k wel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahaha gefeliciteerd!!! ben zelf ook net een poosje posthoer, maarja...net wat je zegt.... als je veel off topic lult, dan ben je zo weer Newbee
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vooral als je van die nutteloze topix aan gaat maken waar mensen dan ook nog weer in gaan lopen reageren :p:p:p MODS, grijp in!! Dit is posten om posts te halen :p :p ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 10-01-2005 at 23:29. |
|
||||
|
||||
![]() ja deze topics pleuren ze als eerste weg als ze webspace nodig hebben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() logisch toch, toegevoegde waarde heeft het niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() trouwens, Erwin kan beter aan de bus werken dan achter de PC zitten.
En ja, als er geruimd wordt gebeurt dat alleen in de off topic sectie. |
|
||||
|
||||
![]() Ik lul nooit of nauwelijks off topic
![]() Vandaar dat ik al een flinke tijd "junkie" ben ![]() (@ bkz: gewoon flink die resto topic volzetten van je, ben je binnen de kortste keren ook junkie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan moet ie wel eerst wat gaan doen :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() De "ga eens wat doen topic" is het geworden.
jaja ben druk bezig,maar gisteren had ik niet heel veel zin na een dag van al die kevers en bussen.
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! ![]() Last edited by Bussie komt zo : 11-01-2005 at 08:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het schept gezelligheid en een band tussen de forumleden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mee eens, maar als die band er is, zal het verwijderen van zo'n thread die niet breken
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jawel...want dan zakt je aantal posts en denk je van he gadver die thread is weg waar i de gezelligheid heen...hadden we maar van die gezellige threads als toen...oftwel drama drama... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik was junkie en raakte toen een paar honderd posts kwijt....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Threads die verwijderd worden zijn oude threads, waar al meer dan twee maanden niet meer op gereageerd is.
maar goed, deze discussie hebben we al eens gevoerd.. :frown: Last edited by Marcski : 11-01-2005 at 14:49. |
|
||||
|
||||
![]() Dan moeten we op deze dus door blijven lullen en niet stoppen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha is junkie zijn beter dan? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou ja beter...... het is wel leuk om eens van naam te veranderen ja....
Was echt net een junkie, toen werd ik weer een hoer..... ![]() ![]() Ik heb nooit zoveel zinnigs te melden dus lul ik schijnbaar teveel bullshit.... |