![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vandaag een setje OZ Turbo meegenomen van MIVW.
Nu is mijn vraag wat voor sleutel heb ik nodig voor de boutjes los te draaien? Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 18-07-2010 at 21:26. |
|
||||
|
||||
![]() een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dure.. heb hem nog nergens onder de 80 euro gezien.
|
||||
|
||||
![]() mmm das minder, maarja moet hem toch hebbe.
Erik. |
|
|||
|
|||
![]() 10 kant, 7mm ??
|
|
||||
|
||||
![]() nope.. taps toelopend.. en voor 80 euro heb je slecht 1 kant.. moer moet ook
|
||||
|
||||
![]() Van bovenaf ziet het er zo uit:
![]() Erik. |
|
||||
|
||||
![]() jeps 10 kant ( maatje 8 en 10 )
|
|
||||
|
||||
![]() En waar zou ik die kunnen halen?
Neem aan dat ze bij een automaterialenzaak ofzo niet verkrijgbaar zijn. En zou zo niet weten waar ik moet zoeken. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Is dat niet gewoon dezelfde als in BBS-en zit?
Had zoiets ook in de RS-en zitten, en in de RM zit hetzelfde kopje. Heb voor iets meer dan een tientje een dop bij de Fabory weggehaald, en daarmee ging het super.
|
||||
|
||||
![]() mmm fabory is net wat ver om even te kijken of ze iets hebben wat past.
verder niemand die weet waar ze te krijgen zijn? Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 19-07-2010 at 10:20. |
|
||||
|
||||
![]() nee is niet hetzelfde.. ebay kun je de tools wel kopen en anders bij andreas.
http://ph-server.com/iclair/produkte.php?kat=13
|
||||
|
||||
![]() Mooi, daar zijn de prijzen ook wel wat beter als de eerder genoemde 80 euro,
Maar moet ik dan 1x 8 hebbe en 1x 10? Erik. |
|
||||
|
||||
![]() nee je moet de oz tool hebben.. die van 116 euro
|
||||
|
||||
![]() mmm dat is minder, heb inderdaad niet goed gekeken,
had het OZ niet zien staan. Bedankt voor de link iig, dan weet ik dat ik ze daar altijd kan halen. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jup
|
||||
|
||||
![]() Zo dan ga ik die bestellen want dat schilt al de helft.
Bedankt voor de tip. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Nu heb ik nog een paar vragen over mijn nieuwe velgjes,
1. Ik heb 2 verschillende naafdoppen, kun je van de nieuwe velgen nog ergens krijgen? Op de nieuwe zitte der met een 6kant dop op en op de andere zitte gladde naafdoppen 2. Waarom zijn de logo's van ABT? 3. Wie weet een bedrijf in limburg (regio Roermond) die ze kan ontlakken. (niet stralen) 4. Zit er op nieuwe velgen standaard blanke lak? Foto's: ![]() ![]() Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 21-07-2010 at 17:36. |
|
||||
|
||||
![]() Deksels vinden voor die dingen is een ramp. Wens ik je veel succes mee.
Ontlakken las ik laatst een adresje voor, daar had Erik ze naartoe gebracht. (paarse edition met witte RMs) Verder hebben de OZjes idd een dure tool nodig. Mocht je besluiten de boutjes niet opnieuw te gebruiken kan je wellicht een van de heren polijsters eens lief aankijken en een leuk bedrag in de fooienpot duwen...? ![]() Logo's zijn van ABT omdat de OZjes door ABT nieuw geleverd zijn. Daarom zijn ze er ook met JE-Design logo's.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt, heb hem een PM gestuurd en weet nu het adres.
Weet iemand toevallig nog of er orgineel blanke lak op de nieuwe velgen zit? Erik. |