![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mede-forumleden
![]() Wij zijn op zoek naar een complete set, met (getrokken) banden, ATS classic. Het gaat hier om 2 X 13" 7J en 2 13" X 8J, in het zwart/chroom. Heb je wat liggen of weet je iemand die ze heeft liggen, hoor ik het wel. PS. Geen inruil mogelijk.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een redelijk setje 4x 7Jx13 liggen met zgan 175/60 banden.
Als je interesse hebt en ze wil zien moet je maar een pm sturen, je woont niet zo heel ver |
|
||||
|
||||
![]() weet ook nog een set,
2x 7j 2x 8j is wel hoogglans zwart gepoedercoat, maar recht en in nieuwstaat. (liggen in huissen) |
|
||||
|
||||
![]() Heb dit nog liggen, is ook 4x 7 inch.
http://www.volksforum.com/forum/sho...t=165%2F55%2F13 Banden hebben op het moment 2250 gelopen. Erik.
|
||||
|
||||
![]() Zijn nog nieuw te koop hoor!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zeker, alleen de prijs is dan ook nog nieuw ![]()
|
||||
|
||||
![]() Valt je denk ik mee, informeer eerst maar eens!
Ook in het achterhoofd houden dat je set schadevrij en nieuw is. En opknappen is dus voor de volgende eigenaar. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar heb je een punt, maar je betaalt toch zo'n 600-650 EUR zonder banden op de sites waarop ik heb gekeken. En aangezien ik nog niet precies weet hoeveel de APK gaat kosten (heb net een mk1 aangeschaft [lees: m'n pa en ik], die ik binnenkort ga ophalen), maar ik wel een lekker setje wielen eronder wil, kan ik mij niet een super hoge prijs veroorloven. Misschien dan toch nog even door sparen...