![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb weer een nieuw project gevonden, de golf was het net niet voor me op het moment en aangezien ik deze passat op het forum tegen kwam kon ik deze niet laten staan.
![]() ![]() het gaat om een passat variant GL uit 1989, ik heb hem gekocht met een kapotte koppakking dus een testrit zat er helaas niet in. op kenteken is het een 1.8 maar er is een 2.0 2E ingekomen. na hem op een ambulance te hebben opgehaald hebben we de kop gedemonteerd, helaas kwamen we erachter dat de koppakking niet alleen was gescheurd maar de kleppen etc hadden hun tijd ook wel gehad op enkele plekken was het zelfs weg gesmolten. opzoek dus naar een nieuwe kop ![]() ![]() nadat de nieuwe kop erop zat was het starten en lopen. gelijk maar een grote beurt gegeven toen voor de apk!! afgekeurd op 5 punten, draagarm voor, verlichting, uitlaat lekte iets en nog remschijf achter was op en nog een paar kleine dingen. na alles te hebben gemaakt zit er nu eindelijk een apk op en staat hij er nu zo bij ![]() ![]() plannen: grote schoonmaak van binnen dit is al heel lang al niet meer gedaan dashboard delen werkend maken (draaiknop van de luchttoevoer werkt niet) andere einddemper deze rammelt radio aansluiten er hangen nu alleen losse kabels dus geen blokjes! electrische raam links achter werkend krijgen cv werkend krijgen en waarschijnlijk komt ook op deze auto tags maar dat moet ik nog even bekijken schroefsetje ligt al klaar maar ik weet niet of deze er ook onder komt, hij is nu verlaagd met veren en hij rijd zeer comfortabel ![]() op z'n tijd nieuwe velgen, liefst 16inch laat het maar weten wat jullie er van vinden! Last edited by mark041 : 06-08-2010 at 18:38. |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding....
|
|||
|
|||
![]() dank je maar het is een rijdende project/restauratie auto en voornamelijk de daily
het is nu de bedoeling dat meerendeel van de hobbytijd weer in de kever gaat zitten |
|
||||
|
||||
![]() heb nou zelf precies hetzelfde,ook een 35i(facelift) dailyprojektje....
heb um nou een week of wat,maar wat rijd zo'n ding goed zeg ![]()
|
|||
|
|||
![]() hahah idd echt een lekkere cruisebak alleen moet ik wel wennen aan de ruimte
![]() ![]() |