![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek een golf 1 trekhaak, liefst met bekabeling, prijs komen we wel uit.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Als je een strakke zwarte achterbumper hebt is er vast wel iemand te vinden die zijn bumper mét trekhaak daarvoor wil ruilen. Dan zit je tenminste niet te klooien met een binnenbalk en buitenbalk. En als je ze loshaalt blijken ze vaak ook nog rot te zijn.
.
|
|||
|
|||
![]() Heb ik dus wil hem best ruilen hoor is nog een vrij recente bumper.
Ik hoor het wel Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() ik heb er ook nog een liggen, doe een goed bod en je mag hem ophalen.
|
|
|||
|
|||
![]() Wil ik best doen maar delden is een beetje ver weg van landgraaf, opsturen voor jou een optie???
Ik hoor het wel. Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er ook nog eentje liggen. Zal eens kijken in welke staat die nog is, want hij ligt al een tijdje op zolder. Is in ieder geval iets dichterbij
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat zou heel mooi zijn...
Ik hoor wel van je. Groetjes ron |
|
|||
|
|||
![]() ligt hier ook nog wel 1 met bumper
maar ik woon aan de anderekant van de wereld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() tja friesland is inderdaad wat ver rijden voor een trekhaak, wij moeten altijd limburg uitrijden voor onderdelen hahaha. Toch bedankt.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() heb ook eens een stel friezen aan de deur gehad, om onderdelen te halen. Die "gekken" komen dan met een vento + auto-ambulance, met daarop een golf1.
En beide auto's worden volgepropt met onderdelen, haha. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ron,
Ziehier de foto's van de trekhaak die ik op zolder heb liggen. Is op zich in nette staat. De balk heeft wat roest, maar is niet rot. Zo te zien is de trekhaak met 2 bouten afneembaar. Er zit alleen geen kabel meer aan, wel nog de stekker. De plastic buitenkant heeft 2 gaten, waar denk ik ooit een nummerplaat geschroefd heeft gezeten en voor de rest wat gebruikerssporen. Kom anders maar eens een keer kijken, dan weet je snel genoeg of het wat voor je is. Gr, Rick ![]() ![]() ![]() En een van hoe die ooit op de auto zat: ![]()