![]() |
|
|||
|
|||
![]() de seizoenopener van het belgische keverseizoen is er weer ! we verwachten jullie met jullie aircooled rides te ninove, op zo'n 20km van brussel op 13 maart 2005 !
more info op 0475/48.91.75 of frederic.peeters@skynet.be ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zal weer van de partij zijn. hopelijk met de bus, anders met mijn nieuwe daily driver (morgen effe een volvo checken)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() (Anders weet ik misschien nog wel een kevertje voor je te staan ![]() *on topic; Lijkt me een goede meeting om het jaar mee te beginnen !! *print flyer uit en hangt hem in de kantine |
|
||||
|
||||
![]() nâh, ik heb net mijn 306 (peugeot) ingeruild voor een S40. je moet toch wat voor dagelijks vervoer. http://www.ploon.nl/weblog/volvo.jpg
on topic: is inderdaad een gezellige meeting om het seizoen mee te beginnen. zeker als je van cal-look houdt
|
|||
|
|||
![]() de tshirts zijn toegekomen !
de eerste 100 deelnemende(betalende)deelnemers krijgen zo'n vet tshirt helemaal voor niets !!! cya in ninove, pim ? |
|
||||
|
||||
![]() ik zal er zijn, maar ik vrees dat het in de volvo zal zijn.
ben nog druk bezig aan die velgen en nu het buiten zo koud is zal ik ze wel niet op tijd af hebben. ik begrijp dat er bij jullie niet zo veel sneeuw ligt??
|
||||
|
||||
![]() Balen! Moet dat weekend werken.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kom waarschijnlijk met Keverpech ff kijken.......is nog niet zeker
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook, ik ook, ik ook!!!!! :p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rectificatie, ik kom met Keverpech en MISS G. !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
YÉÉÉÉ. |
|
||||
|
||||
![]() gezellig!!
|
|||
|
|||
![]() kool kool kool !!!
jullie zijn allemaal zeer welkom... als miss G met de oranje notch komt wordt ik gek ! anyway, bij ons ligt er idd niet zoveel sneeuw... gewone wegen zijn vrij, en zijn zelfs niet ondergesneeuwd geweest en autoweg is natuurlijk 100% veilig !!! sneeuw die er toch ligt is nu al aan het smelten vanwege het zonnetje dat er toch regelmatig doorkomt... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van Miss G. , of van de notch ?? ![]()
|
|||
|
|||
![]() nou, laat ons maar beginnen met de notch :-))))))))
|
|
||||
|
||||
![]() 229.8 kilometer voor ons met een reistijd van 2 uur en 24 minuten, wij zullen dus niet aanwezig zijn. Daarbij hebben we die dag een puzzelrit... helaas volgend jaar beter.
|
|
|||
|
|||
![]() no problem bien, nxt time better, maybe nxt year ... misschien houden we dan wel een type three special !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
YEAH!!!!!!!!! Dan ben ik zeker van partij! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan helaas niet. Zit in het stadion dan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehehe ![]() Miss G. komt iig wel, de notch bijft thuis...... We knallen ff op en neer in de polow van Keverpech ![]()