![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi hoi ik ben nieuw hier
ik heb een op knap projectje een polo 6n1 1.3 uithet bouwjaar 1995 maar er zit een slecht/rotte dorpel onder mijn vraag was hoe kan ik het beste aan paken naar mijn in zicht moet ik hem compleet vervangen heb al een stuk uit een sloop polo gehaald wil de dorpel deel wat onder de deur zit vervangen compleet met binne dorpel en stukje vloer wie kan mij de goede tips geven want ik ben automonteur en heb dit nog nooit gedaan alvast bedankt groetjes ps ben ok Nog op zoeknaar EEN EEN nokkenas van 1,4 en 1,6 blok sideskirts van EEN polo zwart zij Scherm rechts Last edited by vwpolovw : 09-08-2010 at 21:24. |
|
||||
|
||||
![]() [hoi hoi ik ben nieuw hier
ik heb een op knap projectje een polo 6n1 1.3 uithet bouwjaar 1995 maar er zit een slecht/rotte dorpel onder mijn vraag was hoe kan ik het beste aan paken naar mijn in zicht moet ik hem compleet vervangen heb al een stuk uit een sloop polo gehaald wil de dorpel deel wat onder de deur zit vervangen compleet met binne dorpel en stukje vloer wie kan mij de goede tips geven want ik ben automonteur en heb dit nog nooit gedaan alvast bedankt groetjes vwpolovw ps ben ok Nog op zoeknaar EEN EEN nokkenas van 1,4 en 1,6 blok sideskirts van EEN polo zwart zij Scherm rechts[/QUOTE] |
|
|||
|
|||
![]() Omg!!!