![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallooo,
Ik heb hier nog een setje nette velgen liggen, Alleen de banden zijn niet helemaal 'je van het' meer... Zo als 1 lekke band, 1 kale band en 2 redelijke banden 4/5mm, verder zijn de velgen zelf gewoon 100% recht en hebben maar een paar micro krasjes (stoeprand schade).. Voor dit setje wil ik 120 euro hebben en dit waarschijnlijk ook gewoon te bespreken, Want het ligt enorm in de weg.... foto http://img580.imageshack.us/img580/773/04102010341.jpg bellen mag ook, 0611228691 en af te halen in sint maartensdijk (eiland tholen, zeeland) groeten Last edited by antoine91 : 06-10-2010 at 15:51. |
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() de gene die met de eerste aantrekkelijke prijs kom mag ze mee nemen van mij, en ruilen? miss heb je nog iets leuks liggen, wat k wel wil hebben:P,
gr |
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() upjeee
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() upjee, mee nemen voor 80 euro
lig echt in de weg |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foto werkt niet ![]() wil ze wel overnemen voor 80 euro Ik woon in spijkenisse of ben je nog in de buurt van de week? Last edited by genesis92 : 11-10-2010 at 20:16. |
|
|||
|
|||
![]() dit zijn de velgjes |
|
|||
|
|||
![]() upje, 80,- maar want ligt echt heel erg in de weg...
|
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() donderdagse upje
|
|
||||
|
||||
![]() you've got PM! heb je btw nog wat maten zoals breedte en de et-waarde? en misschien merk/type?
grtz
|
|||
|
|||
![]() nacht upje..
|
|
|||
|
|||
![]() velgen zijn opgehaald door dixi dus deze mag dicht