![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik heb hier een perfect lopend g60 blok te koop:
corrado g60blok compleet met g-lader en versnellings bak plug en play(176000):600 als u wilt krijgt u ook de koelsysteem met interkoeler en motorsteunen erbij gratis. Als u me wilt bellen is dat ook mogelijk:06-53-80-90-31(niet goed geld terug) mvg, Zoran |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
van welke regio ben je ? |
|
|||
|
|||
![]() Hallo ik woon in zuid holland:Hoogvliet rotterdam
mvg, Zoran |
|
||||
|
||||
![]() Heb je iederen een prive mail gestuurd?
Ik kreeg er 1 maar snap eigenlijk niet waarom! |
|
||||
|
||||
![]() Kan ik dit zo in mijn mk1 bouwen?
|
|||
|
|||
![]() Jah want ik geef je kabelboom die moet je ook erin zetten past zo erin en de rest past gewoon.
mvg,Zoran |
|
|||
|
|||
![]() hej prijs verlaagt voor 500 mag ie weg laatste prijs.Een echte koopje
|
|
||||
|
||||
![]() Is het blok nog lopend te zien/horen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met enige aanpassingen aan de kabelboom ja ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dus wel het is plug en play je moet je dasch bord eruit halen en dan is het plug en play bij golf 1,2,3 is dat zo heb het al een keertje gedaan.
Hij is niet lopend te zien maar ik geef al mijn gegevens inclusief me adress enz dus mocht iets niet kloppen kunt u me altijd bereiken want ik verkoop geen bullschit |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
stelt geen reed voor om een g60 aante sluiten in mk1 motor loopt krijg je op 3draden lopend zwart/geel rood/wit en .....
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja alleen nog effe overleggen met de vrouw ![]()