![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.hartsant.nl
Ik sta op het punt bij hun een lading plaatwerk en bumpers te bestellen. Kan iemand mij vertellen of dat de kwaliteit daarvan ook goed is. Ik heb een hekel aan imitatie zooi die niet goed past. bijvoorbeeld dat ik bij hun een zijscherm heb gekocht en deze past niet goed. Het is wel erg goedkoop en ik vraag me af of ik niet beter op de sloop het plaatwerk van een sloopauto af kan halen aangezien ik dan orgineel vwspul heb. raad en advies graag aub ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb ooit eens zoon bumper gehad, en daarmee een ongelukje gehad, bumper versplinterde en ving geen klap op, resultaat was dat de auto krom was. Ik ga voor origineel, maar pasvorm was goed.
plaatwerk weet ik niet
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg........better save than sorry!!!
|
|||
|
|||
![]() Hebben er wel eens wat besteld pasvorm was zeker niet slecht maar ik ga voor originele onderdelen. Pasvorm is net wat beter en afwerking van de bumpers vind ik van originele beter.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan je op een briefje geven dat de pasvorm minimaal is. er zijn maar weinig leveranciers van plaatwerk dat past. Maar ik denk dat het gewoon aan jezelf ligt. je weet waar je passend plaatwerk kan kopen, alleen wil je niet zoveel geld uitgeven. dus wordt het dokken of klagen. |
|
||||
|
||||
![]() even half on en half off topic:
Iemand een prijslijst van originele VW onderdelen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het ging mij meer om dat ik niet nu teveel geld uitgeef terwijl het goedkoper kon als ik maar ff verder keek en meer geduld heb. maar de sloop it is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Meeste imitatie is altijd troep, behalve op japanners.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
PM me even als je iets zoekt en ik zet het even voor je op een rijtje