![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ben trotse bezitter van enkele VW's onder welke een Jetta MKII 1.8. Ik zou een vaste verlagingskit onder mijn jetta willen plaatsen maar ik weet niet goed waar beginnen: Welke merken zijn er? hoeveel kost zo'n kit? etc. Wat ik wel weet is dat ik zowieso nieuwe schokdempers nodig heb, maar ik overweeg om gewone kwaliteitsschokdempers te kopen en daar kortere veren op te plaatsen. Wat ik ook weet is dat mijn Jetta maximum 3,5 Ã* 4 cm verlaagd mag worden. Het liefst van al 2,5 tot 3 cm. Fotos van mijn VW's volgen (ben nog niet lang lid :p ) Alle reacties in verband met dit onderwerp zijn welkom! Alvast bedankt voor jullie hulp
|
||||
|
||||
![]() 2,5 cm is nauwelijks een verlaging te noemen. Niet lullig bedoeld of zo maar om nou knappe nieuwe schokdempers en veren te kopen om vervolgens een " mini-verlaging" te realiseren is beetje zonde van het geld wat mij betreft. Optisch zal het weinig uitmaken.
De meeste setjes zijn volgens mij 40/40 mm verlaging of 40/60 mm.
|
||||
|
||||
![]() dat ten eerste en ten 2e als je tog nieuwe schokdempers moet dan zou ik een schroefset nemen van supersport heb ik ook is 400 euro kompleet en dan kan je zelf spelen met de hoogte. mij bevalt het priema alleen ben ik wel verder verlaagd dan 40/60:P
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik weet nog wel een set te koop -3,5 cm... van G&M autotechnics 150 euro volgens mij
Nieuw gekocht... even gemonteerd en tot de conclusie gekomen dat het te hoog was... resulteerd in schroefset.. dit is overigens een set van een passat 35i zou MOETEN passen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn persoonlijke mening is eigenlijk dat ik geen auto wil hebben die volledig tegen de grond hangt. Ik vind dat wel mooi, maar zelf zou ik het niet willen hebben :p Maar ik moet wel zeggen dat jouw Jetta er mooi uitziet Haakie. En om eerlijk te zijn zou ik de alle 4 de wielen even hoog/laag willen zoals jouw achterwielen staan op deze foto. Dat lijkt me ideaal. De wielkasten zijn mooi gevuld en het lijkt me nog draaglijk om op de openbare weg te rijden. Leuk detail: Mijn Jetta is hetzelfde kleur als de jouwe ![]() Zo'n supersport-kit. Waar kan ik dat vinden? :p Overal en nergens waarschijnlijk.
|
||||
|
||||
![]() En nog even een ander vraagje. Sinds ik nieuw ben en ik absoluut niet veel verstand heb van computers zou ik toch graag willen weten hoe je foto's van op je computer post op dit forum. ik had graag enkele foto's getoond van mijn Golfjes en Jetta maar het lukt me niet :s
Veel dank
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb zelf een fotobucket account waar ik me foto's upload. Vervolgens kun je de link dan plaatsen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foto's plaatsen
|
|||
|
|||
![]() het hoeveelste topic is dit wel niet over het verlagen van een golf/jetta 2?
probeer de search functie er zal een wereld voor je open gaan....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is niet voor het een of ander maar je zal denk ik nog veel werk hebben om alle volgende topics over het verlagen van Golfs en Jettas te bekritiseren. Ik ben een beginnend lid en wil een restauratieprojectje beginnen. Daarvoor vraag ik liever zelf om uitleg dan het van iemand af te kijken. Ik bekritiseer u niet, U heeft volledig gelijk. Maar alle hulp blijft welkom ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zie je ook gelijk hoe je foto's op 't forum plempt. ![]()