![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() is wel een retecool apparaat
![]()
|
||||
|
||||
![]() tja maar zoveel geld? terwijl er nog dingetjes aan zitten die echt lelijk zijn zoals: spiegels,plaats kenteken, chrome bumpers nog niet kompleet, en de combinatie met brede achterlichten...
deze wil gewoon zijn geld eruit hebben...ik wens em succes |
|
|||
|
|||
![]() ??? vind het geen verkeerd bedrag!
Als je hem voor 9000,- kan hebben.. Zo,n blok kost al gauw 6000,- met het kms en de bodies! Net vers gespoten! Mooie velgen. Die plaat is wel erg lelijk! Gr JW |
|
||||
|
||||
![]() Tja, je hoeft naturlijk niet te reageren als het je te duur is.
Die motor ombouw heb je echt niet voor 6000 en als je denkt er met 10000 je geld uit te hebben: think again! Kan alleen maar zeggen: Dat issie zeker waard.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet jij maar ens met vwleusden gaan praten.... ![]() Verders is het een mooi apparaat... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, de itb's kosten je al minstens 2k voor je ze er goed en wel op hebt zitten, en een motor tunen en nieuw opbouwen kost je al gauw 4-5k. Moet je het kms en wat ander kleingrut nog erbij kopen.
't Is een hoop geld, maar de auto is 't zeker waard. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waarom zou zo,n ombouw niet gaan voor dat bedrag? ken wel mensen die voor minder dan 6000 zo,n motor hebben gebouwd.. is wel zelf gedaan allemaal maar dus kan je zo,n ombouw wel krijgen voor dat bedrag,. zou het bedrag best waard zijn maar je kan niet verwachten dat je het geld wat je erin pompt ook weer terug krijgt, vragen kan natuurlijk altijd ![]() dus hij is flink wat kwijt geweest bij jouw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mwah, de velgen en spuitklus dekken waarschijnlijk al 'n derde van de vraagprijs. Zeg dat de kosten aan de motor de resterend euro's van de vraagprijs zijn, dan heeft ie nog lang niet terug wat ie er in gestoken heeft. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor minder dan 6k zo'n motor met managment, ITB's, motor opbouwen en afstellen...?? Moet je mij eens vertellen waar... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van de vrachtwaggel gevallen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja zo kan ik het ook.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is ook gelijk de enige manier hoe het kan. ![]() De onderdelen, nieuw, kosten allemaal bij elkaar al 'n kleine 5-6k, beetje afhankelijk van hoe het binnenwerk van 't blok er uitziet. "Likes me strong" dat je dan het complete blok voor dat geld in elkaar hebt zitten. Dus Lars, kopen die hap en genieten komende zomer! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
reken is uit wat het kost allemaal zonder BTW ![]() alleen de kms en trottlebodie zul je niet zonder btw kennen kopen denk, of je moet ze 2de hands vinden.. over de afstelling zal ik het dan niet hebben, want ik weet dat die ontzettend duur KAN uitvallen.. maar als je goed zoekt vind je veeel voor weinig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als jij nou eens eerst zelf zo,n project bouwd dan weet je waar je over praat ![]() mijne is nog niet af indd maar is wel super goedkoop zo zonder BTW.. de golf van de ad zal best duur zijn geweest maar het kan ook goedkoop, dus niet zeggen dat dat niet kan... ik ben geen dure ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar kosten die ondelen 6K,,,, juist bij een bedrijf... zelf zoeken scheeld gewoon veel werk tijd en geld... logisch toch? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die van Dennis (vwleusden) staat ook te koop is alleen een MKII WOB 16V op ITB's met DTA ipv KMS... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klinkt allemaal logisch maar dan nog vind ik het knap als je het voor dat geld kan doen... Wij hebben een 16V op ITB's gebouwd en wij kwamen er niet mee weg voor 6K...?? Zullen wij wel iets verkeerd gedaan hebben... ![]() Motor aanpassen, onderblok honen en kop bewerken en andere nok assen Bak aanpassen, bouten set, nieuwe koppelingsplaat, druklager enz.. Managment (DTA) Koeling, radiator van een Corsca ivm met hoogte(deze is lager en zit niet voor de luchtfilters van de ITB's. Uitlaatspruitstuk (is niet echt motor blok maar toch) Om maar even wat te noemen...??
Dodge RAM 1500 ![]() Last edited by Larsv5 : 02-11-2010 at 14:55. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik zeg dat een standaard mk2 voor 3k te veel geld kost loop ik te zeiken, maar zodra er iets te koop komt dat meer dan 3k kost schijnt het allemaal standaard te duur te zijn. D'r is een verschil tussen veel geld en te duur. ![]() Dat jij het goedkoper kan zal best, maar het geld dat er in die auto is gegaan is 100% zeker meer dan de 10k die hij ervoor vraagt. En dat is waar het om ging... dat "ie z'n geld er uit wil hebben". Het gaat niet om een auto die honkie tonkie in een parkeerplaats om de hoek gerollerd en in elkaar geknutseld is maar om een professioneel opgebouwde en gespoten Golf. @Lars: ik koop ze lekker alletwee niet, heb ik de centen niet voor, dus hoef me ook geen zorgen te maken om welke beter is of minder geld kost. Maar voor de deur parkeren mag je ze alletwee wel, ik zorg wel dat ze af en toe een rondje maken zodat de accu's niet leeg raken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Myn Golf 1 mag voor minder weg, kryg je de KMS 16v erby
![]()