![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu ik mijn golf mk3 een week in mijn bezit heb en er al het nodige aan verspijkerd heb vind ik het wel eens tijd worden voor een topic over m´n gt-tje.
Hiervoor was ik in het bezit van mk2 uit 1990. Ik had er al aardig wat aan verspijkerd maar er zat eigenlijk nog veel meer aan te komen. Te veel om het zo maar te zeggen ![]() Nu even over de auto. Ik heb de auto particulier gekocht. Meneer had de auto in 2004 geïmporteerd uit Duitsland en de golf heeft in die 6 jaar als boodschappenautootje gediend voor zijn vrouw. De golf heeft inmiddels 230.000 km. gelopen. `t Is een zogenaamde 1.8 gt special 5d in de kleur dark violet (lc4v). Een uitvoering die in Nederland volgens mij nooit is geleverd. Mooie kleur alleen 1 nadeel: er zijn bijna geen mk3´s in deze kleur geleverd, de kleur staat zelfs niet op doppel wobber bij de mk3. Zodoende is het ook lastig om aan een ander achterklepje te komen ![]() De golf beschikt, voor zover het opties zijn, over de volgende opties: sportstoelen, mistlampen, elektrische hoogteverstelling van de koplampen, mfa, c.v, in hoogte verstelbaar stuur en een schuif-kantel dakje. Mijn plannen: - piepende en slecht werkende stuurbekrachtiging repareren DONE - olielekage fixen DONE - nieuwe wisserbladen DONE - schuif-kantel dakje fixen of een andere erin DONE - thermostaat vervangen DONE - distributieriem laten vervangen - misschien nog een keer een nieuwe koppeling - elektrische spiegels inbouwen - logo´s zwart spuiten - poetsen (: DONE Even snel wat foto´s met de mob. geschoten vanochtend na het poetsen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by chris634 : 12-11-2010 at 19:44. |
|
||||
|
||||
![]() foto´s toegevoegd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor! Alleen nog de auto van binnen schoonmaken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha dankje
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette auto chris.
Voor een klep zou ik Ebay.de in de gaten houden. Of eens navragen bij Kempers in Meppen !! Met een beetje geluk...
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel
![]() Kempers in Meppen ga ik nog wel een keer met floris-jan1 heen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je kunt altijd nog een klepje spuiten he
![]()
|
||||
|
||||
![]() kost zo veel he
![]() Ben een Hollander dus een kniepert.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan ook door een beuner ben je altijd beter uit.
nu ben je miss een eeuwigheid op zoek naar zo'n klep en dan heb je een gevonden en dan betaal je de hoofdprijs omdat het een exclusieve kleur is. maarja het is maar wat je zelf wil he ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weet jij zo´n beunhaasje voor me dan?
![]() Er zijn natuurlijk genoeg beuners, maar zijn er ook genoeg goeie beuners? |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Golf Country
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij gaat eerst niet omlaag.. Als je dat bedoelt in ieder geval
![]() |
|
||||
|
||||
![]() misschien wel.
heb een collega op me werk die ook veel beunt en is zelf spuiter/voorbewerker en als je seriues intresse hebt kan ik altijd even vragen wat hij daar ongeveer voor wil hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() die achterklep is me natuurlijk wel een doorn in het oog. Maar deze auto blijft niet heel lang (moet volgend schooljaar weer naar school dus dan word het een beetje duur). Het is voor mij dan de vraag of het het geld waard is. Maar je mag natuurlijk altijd even voor me informeren. Wie weet valt het me wel mee
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ok zal maandag even vragen..... als ik het niet vergeet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super