![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Last edited by Erik weber : 10-04-2011 at 20:37. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
In een mooie donkere kleur.koets is 200% goed.budget is ietsje meer..... maar goed dan heb je ook wat natuurlijk ![]() ![]() Golf 1 GTI |
|
||||
|
||||
![]() zal ook niet simpel zijn met zo een klein budget
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn blauwe staat te koop
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je mn pb ontvangen ?
|
||||
|
||||
![]() Heb er 2 staan. van eentje wil ik eventueel wel afscheid nemen .
Betreft een 1600 GTI van 1982. Origineel hollands kenteken, koets is vorig jaar helemaal herspoten in de originele zilverkleur(L97A) met synthetische 2-K lak. Auto is echt strak en nagenoeg origineel. Alle originele delen zijn erbij, interieur is keurig,dashboard enz ook. de auto dient echter nog wel opnieuw te worden opgebouwd. Mag voor een goed bod weg wegens tijgebrek. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
deed naar mij ook al eens een mailke, antwoorde dat ik meer info wou en zo maar nog steeds wachtend op antwoord. denk dat ie er niet vanaf wilt ofwel geen heeft.... grtz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ff na mijn topic kijken jongeh heb er 2 ![]() @ Erik ; Heb je een pb gestuurd zal er nu nog ff 1 sturen Greetz
|
||||
|
||||
![]() ![]() Unconfirmed Private Message Receipts (2) Message Sent Date Read Date golf Sent to: Erik weber 31-01-2011 12:06 Unread gti Sent to: Erik weber 21-01-2011 12:42 Unread
|
||||
|
||||
![]() Geen probleem
![]() Succes met de zoektocht ![]() Gr Emiel
|
|||
|
|||
![]() Quote:
had het niet op u man, had het op tiepe ain. en als er naar mij een mail wordt gestuurd, verwacht ik wel dat diegene zijn wagen wilt verkopen en antwoordt. |
|
||||
|
||||
![]() Heren VF forummers:
Heb zowel vedett & Erik weber terug gemaild Ik zie nu net in mijn send items dat PM van vedett nooit is verzonden, excuses daarvoor, heb ik niet geweten. Erik, jij hebt wel een PM van mij gehad met daarin het eea aan uitleg. Heb daarop nog geen reactie van jou op gehad. En wees gerust allemaal, de 2 GTI's staan er! |
|
||||
|
||||
![]() niet iedereen is elke dag online he
op die manier gaat ge van veel mensen geen antwoord krijgen als ge zo opvliegend zijt |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog opzoek?
|
||||