![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik was vorige week mijn auto aan het uitzuigen en toen kwam ik erachter dat de mat van onderen nat was.
Nu is het onder de bekleding ook nat. Ik heb alleen niet echt een idee waar het vandaan komt. Heb wel nog een andere deurrubber die erin komt omndat ik het idee heb dat het daar aan ligt. Misschien nog iemand anders ideen waar het aan kan liggen?
|
||||
|
||||
![]() Heb je een dakraam ?
Zo niet, haal eens je ruitenwissers er af en de plaat die daar onder zit. Daar zit ook je ruitenwissermechanisme achter, die waterafvoeren die daar zitten willen wel eens verstoppen. Niet te lang mee wachten, want als het dus achter je dash naar binnen komt komt het ook langs regeleenheden ![]() Succes vast. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope heb gelukkig geen dakraam..dan ga ik morgen meteen daar eens kijken ![]() Bedankt voor de tip ![]()
|
||||
|
||||
![]() De waterafvoeren zijn nog gewoon open. Dus denk dat het te maken heeft met de rubber.
Zit de parafan van golf 4 altijd vast gekit?
|
|||
|
|||
![]() De doorvoer rubbers van je achterklep?
|
||||
|
||||
![]() Nee als goed is niet.
Zal morgen eens even kijken..lijkt me toch sterk dat het via achter naar binnenkomt. En dan alleen voor nat is?
|
||||
|
||||
![]() Bestuurderskant en aan die kant moet er ook nog een andere deurrubber erin.
|
|||
|
|||
![]() ik zeg maar iets hoor maar meschien meschien van de buizen van de verwarming en airco
|
|
||||
|
||||
![]() Dat daar ene van lek is bedoel je?
|
||||
|
||||
![]() Deurrubber zit er helemaal niet in.
Wordt vanavond gemonteerd!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Al opgelost?
Heb je toevallig een versterker in je auto zitten met een plus kabel naar de accu? Vriend van mij had dat ook met een mk4 tdi die lekte door het doorvoerrubber naar beneden. Hij heeft het rubber rondom dichtgekit. |
|
||||
|
||||
![]() Er zit zeker een deurrubber in. Alleen het is volgens mij geen orginele. De deur valt ook een beetje te veel in het slot.
Heb er een orginele deurruber bij gekregen. En het is idd de deurrubber aan de bestuurder kant ook waar het nat is. Heb gevoeld en het is gewoon water. @vwrickgti: Heb een versterker..alleen daar is het nergens nat. Aan de doorveor kan geen water komen. Ga van de week de rubber in de deur zetten kijken of het dan weg is. Mij lijkt het dat het daar vandaan komt omdat het allebei aan dezelfde kant is!
|
||||
|
||||
![]() waarschijnlijk kachelradiateur lek..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het lijkt mij sterk! Het enige waar het nat is waar je met je voeten op zit. Verder is aan de achterkant van de pedalen nergens nat. Ook kan ik nergens iets van water of iets dergelijks zien.