![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nu al een jaar een polo 1 uit 76 voor de deur staan .
in me hoofd heb ik zat plannen met deze auto maar helaas komt er elke keer wat tussen . ik rij nu best veel met deze auto en daar is hij eigenlijk niet voor he` voorlopig zie ik er ook niet van komen dat ik tijd en geld in overvloed heb om deze auto uit elkaar te halen en goed beet te pakken . loop al een paar weken te twijfelen om hem te ruilen tegen een polo 2 steilheck . die kan ik dan ook gebruiken om met de honden naar het strand te gaan . dan word de passat niet zo vuil en is het vrouwtje ook weer happy het is een gele polo 1 uit 76 900 cc met prego voorstoelen . er zit een audi 50 klokkenspel in en verder heb ik nog een hele berg sierlijsten , en nieuwe voorbumper ![]() ![]() mocht er iemand interesse hebben om te ruilen ? laat maar horen ab Last edited by appie : 06-12-2010 at 13:15. |
|
||||
|
||||
![]() Deze wil wel wisselen tegen een Golf 1 of 2, maar je kan het altijd eens proberen:
http://www.2dehands.be/autos/autos/...pl=&pc_id=&afd= Wie weet vindt ie een Polo 1 wel veel leuker dan een Golf. ![]()
|
||||
|
||||
![]() dankje ian
heb hem even gemaild . hij staat alleen in belgie das jammer ![]() maar wie weet Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Hier staat nog een leuke luchtgekoelde variant, de voorloper van de grijze op je foto. Hier kun je prima je honden in meenemen. ![]() Heb er zelf ook 2 ( boerenfokkies ), gaat prima.
|
||||
|
||||
![]() mogge emiel
is opzich best een leuke auto . maar als ik naar jouw vraagprijs kijk zal ik moeten gaan bijbetalen en das nou net niet de bedoeling ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Volgens mij precies wat je zoekt? Heb net veel motorisch vernieuwd enzo, pb me anders maar ff ![]() Waar staat ie eigenlijk? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() betere foto
|
||||
|
||||
![]() hoi gertjan
als het goed is ga ik me polo volgend maandag ruilen tegen een witte coupe uit 85 . als dat niks word pb ik je ff ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb de polo vandaag geruild tegen de witte coupe
hier kan dus een slotje op ![]() |