![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben bezig onderdelen te verzamelen om mijn 1.5 automaat om te bouwen naar (eventueel met een 1.8 16v) 5bak. Nu heb ik een schakelmechanisme gekocht van een 4 bak, inclusief alle montage delen etc, en stangen. Nu heb ik gesearched welke schakelstang ik moet wijzigen. Ik kon ook één schakelstang veranderen voor eentje van een golf 1 5bak? Zou dit dan voldoen: http://www.dmhparts.nl/?menu=articl...ticleID=8512078 Het gaat trouwens over een 2y bak, golf 2 GTi. gr Roel
My EX-project: Golf MK1 G60 Last edited by kwaroks : 14-12-2010 at 19:28. |
|
||||
|
||||
![]() Kan niet iemand mij een antwoord geven
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb deze conversie ook gedaan.
Van 1.5 jb automaat naar 1.8.16v pl. Wat je nodig hebt is: Een ander stuurhuis met alle schakelstangetjes er aan. Een andere pook met de schakelstang er aan. Andere pendalenbox En dan de andere versnellings bak. Verder volgens mij niets.
|
||||
|
||||
![]() Thanks voor je reactie!
Heeft ook iemand antwoord op mijn vraag? Welke van de 2 schakelstangen moet ik verlengen als ik het schakelmechanisme van een 4-bak monteer? Of kan ik gewoon de schakelstangen uit bovenstaande link ( van een mk1 5-bak ) monteren?
|
|||
|
|||
![]() Je kan de schakelstang van een 5 bak monteren deze is iets anders dan de 4 bak maar het moet passen.