![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Mijn GTI met PF motor houd in als ik op een constante snelheid rijd.Ik heb het volgende al vervangen bougiekabels, bougies.verdelerkap + Rotor, brandstoffilter, blauwe temp sensor. Ik heb alle vacuum leidingen gecontroleerd, massapunten ed . Wat zou het nog meer kunnen zijn ?
Het lijkt zeer voor te doen bij een volle tank benzine. Kan natuurlijk toeval zijn |
#2
|
||||
|
||||
![]() warm het lambda stekkertje eruit trekken. Niet op het spruitstuk en dan testen of dat verschi maakt
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Is je brandstof filter niet verstopt of doet één van je twee pompen het wel goed?
__________________
Kever 1959 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Simpel te testen, connector los(als de motor uit, warm) maken en rond rijden.zowel bij de lambda als bij de koelvloeistof sensor geld "zonder >basis mapping"
Er vind dan dus geen ontstekingvervroeging en mengelwijzigingen plaats. De auto rijd bijna hetzelfde als normaal. Het is moeilijk te merken. ik vind dat hij dan dipt in het middengebied. Het klinkt me niet in de oren als een lambda probleem. Ik zou eerst de brandstof toevoer/druk goed controleren. Last edited by arthur : 17-12-2010 at 21:04. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik heb maandag een afspraak bij een service center van Bosch die kunnen hem "uitlezen " d.m.v knippercode's. Misschien dat we erachter komen wat het probleem is .
|