![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://cgi.ebay.de/Westmoreland-Fro...=item2eb20cf40a
proberen kun je het altijd! ![]() dit is toch zo'n Taijgo-front of zoiets! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar heb ik er 3 weken geleden nog 2 van gekocht ! voor 5 eu de stuk! inc lampen.
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP ![]() ![]() - Gofl Einz "82 |
|
|||
|
|||
![]() Staat er nu een op MP die probeert een jetta grille met koplampen als rally front te verkopen...... je snap het niet he....
|
|
|||
|
|||
![]() tsja.... net zoals ik zei: proberen kun je altijd!
![]() en als er mensen die erin trappen, dan spoor je helemaal niet! ![]()
|
|||
|
|||
![]() damn als dat een westy is heb ik heeeel wat geld misgelopen, 3 stuks weggegooid
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja wat moet je met die meuk alberto. en geen hond die het wou ook niet voor noppes dan maar d ekliko in he
|
|||
|
|||
![]() als je wist dat een hoop dingen veel geld waard gingen worden bewaarde ik het ook!
![]() en hoe heette die k*tdingen ook al weer Taifun of zoiets? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tjoening bende, dat is't....
|
||||
|
||||
![]() Taifun frontje idd,..
Ik heb nog een Taifun Quantum frontje in de coupe zetten,.. ![]() Ik vind het wel geinige frontjes,.. En als een echte westy te duur is, je kunt er ook zelf 1 maken he ![]() ![]()