![]() |
|
||||
|
||||
![]() Model: Golf
Bouwjaar: 1979 Brandstof: Benzine Kilometerstand: 105.100 km Carrosserie: Hatchback (3/5-deurs) Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Blauw Motorinhoud: 1500 cc te koop aangeboden: golf 1 1.5gl 5 deurs uit 1979 motorcode JB dit is het model met de kleine achterlichtjes de auto staat op een schroefset van supersport en 13"schmidt modern lines met zgan banden auto is vroeger geel geweest maar is blauw gespoten alleen is dit niet netjes gedaan staat ook als blauw op kenteken apk loopt nog tot mei 2011 recent wat dingen vernieuwt: kachelmotor nieuw kachelschakelaar nieuw benzinefilter achteruitrijschakelaar uitlaat van voor naar achter GTI look en nog wat klein spul de golf heeft heldere kruiskoplampen en helder rood/witte achterlichten ook heeft de auto een trekhaak ik ben vast nog wel iets vergeten minpunten: ruitenwisser interval werkt niet rest wel ruitenwisser achter werkt niet klepstootrubbers moeten vervangen worden lasplek op de dorpel (laatste foto) rondom wat roestplekjes (niet doorgerot) lak niet mooi velgranden moeten gepolijst worden de auto rijdt verder gewoon goed alleen is niet nieuw meer de auto mag weg maar moet niet!!!!! de chrome klinken van de foto zitten er niet meer op deze mogen er voor een meerprijs van 75 euro bij biedingen vanaf 1000 euro worden serieus genomen anders knap ik hem zelf op inruil eventueel mogelijk voorkeur: caddy 1 belastingvrij foto's: http://link.marktplaats.nl/405794642 |
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() wil je de wielen ook los verkopen? Zoja PB me ff.
|
|
||||
|
||||
![]() nee sorry de velgen worden met de auto mee verkocht
|