![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn Golf 1 TD 1.9 AAZ (1.6 TD op kenteken) is te koop. Pas een nieuwe apk. Geldig tot 8 december 2011. De auto is altijd als daily gebruikt, wegens aanschaf luxe wagen te koop.
De foto's zijn van een gepoetste wagen, nu is deze best vies door het weer. Inmiddels ben ik mijn GTI lip ook kwijt door de sneeuw maar ik heb er een andere bij. 1.9 TD AAZ GTI interieur RVS uitlaat van Supersport TEC schroefset Ronal "Maaskantje" Turbo (banden zijn aan vervanging toe). Afgelezen kilometerstand is 332121. De teller staat stil. Taxatie rapport aanwezig, de auto is getaxeerd op €6.500,00. Zie het als een herbouw waarde. De afstelling is terug geschroeft ivm apk. Vaste prijs met wielen €2.500,00 Vaste prijs zonder wielen €2.250,00 De wielen worden pas los verkocht als de auto weg is zonder wielen. Reacties en voorstellen graag per PB! Auto is te bezichtigen in Breda. ![]() ![]() ![]() Last edited by evilnyntje : 28-12-2010 at 20:03. |
|
||||
|
||||
![]() Geen inruil mogelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() hey,
zou je wat foto's van het interieur en de motor ruimte willen plaatsen? Dank je wel gr
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga mijn best doen, motorruimte is niet spannend trouwens, het is er gewoon ingebouwd, niks clean ofzo. |
|
||||
|
||||
![]() En het interieur is een keurig nieuw model Golf 1 GTI zilvergrijs/zwart.
|
||||
|
||||
![]() Pb me een e-mail adres dan stuur ik foto's. Ze zijn te groot om te plaatsen.
|
|
||||
|
||||
![]() Dit is gewoonweg geen geld voor zo'n auto foei!
Welke kleur is de golf eigenlijk? |
|
||||
|
||||
![]() Het is een volvolak, staat op het lakstiftje.
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks Chris! Graag serieuze reacties en niet alles vragen wat al in de advertentie staat.
|
|
|||
|
|||
![]() wielen ook los te koop??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
best moeilijk soms.... lezen ![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Wat is het bouwjaar?
(niet voor mijzelf maar een collega zoekt een mk 1 diesel) |
|
||||
|
||||
![]() 1983 is het bouwjaar Dirk. Belastingvrij dus.
|
|
||||
|
||||
![]() Woensdag komen kijkers, ik heb iedereen even een pb gestuurd. Mocht je interesse hebben dan moet je even wachten tot na woensdag.
|