Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 08-01-2011, 20:34
Skeez's Avatar
Skeez Skeez is offline
Postwhore

Default Veer voor achterschokbreker + stuk uitlaat middenpijp VW Golf 1

Om mijn Volkswagen Golf 1 APK gekeurd te krijgen zoek ik met spoed een veer voor een achterschokbreker. Ik heb eventueel ook interesse in een complete achterschokbreker, complete set verlagingsveren of schroefset.

Ook zoek ik - nieuw of gebruikt - het middelste stuk van de uitlaat (het gedeelte tussen het flexibele stuk en achterdemper; is ongeveer 1 meter lang en zonder tussendemper). Ik heb een Golf 1 met een small-blok; het was een 1.1, volgens mij zit er nu een 1.3 in.

Ook zoek ik nog steeds 1 hoekkapje voor mijn chromen bumper (linksvoor/rechtsachter). Zie: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=78049

Alvast bedankt!
Old 09-01-2011, 10:35
vw hooligan vw hooligan is offline
VW Addict

Default mk1 parts

hoi ik heb nog wel een complete set orginele poten te koop voor 75 euro zijn echt in goede staat niet lek of verot

die uitlaten moet ik ook nog hebben zal vammidag eens voor je kijken mischien heb ik ook nog een losse veer liggen

mvg eric
Old 09-01-2011, 14:08
Skeez's Avatar
Skeez Skeez is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by vw hooligan
hoi ik heb nog wel een complete set orginele poten te koop voor 75 euro zijn echt in goede staat niet lek of verot

die uitlaten moet ik ook nog hebben zal vammidag eens voor je kijken mischien heb ik ook nog een losse veer liggen

mvg eric

Tnx. Ik wacht je reactie even af.

Groeten,
Kees
Old 09-01-2011, 14:42
vw hooligan vw hooligan is offline
VW Addict

Default mk1 parts

hallo uitlaat delen heb ik alleen de voor pijpen nog liggen maar die heb je zelf wel toch??

losse veer heb ik wel liggen

kost je 21,75 euro incl verzenden

mvg eric
Old 10-01-2011, 09:19
rutgerz rutgerz is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Skeez
Om mijn Volkswagen Golf 1 APK gekeurd te krijgen zoek ik met spoed een veer voor een achterschokbreker. Ik heb eventueel ook interesse in een complete achterschokbreker, complete set verlagingsveren of schroefset.

Ook zoek ik - nieuw of gebruikt - het middelste stuk van de uitlaat (het gedeelte tussen het flexibele stuk en achterdemper; is ongeveer 1 meter lang en zonder tussendemper). Ik heb een Golf 1 met een small-blok; het was een 1.1, volgens mij zit er nu een 1.3 in.

Ook zoek ik nog steeds 1 hoekkapje voor mijn chromen bumper (linksvoor/rechtsachter). Zie: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=78049

Alvast bedankt!

Hoi
Ik heb nog een voor en midden stuk van een uitlaat liggen. Is wel van een cabrio 1.6.
Groeten Rutger
Old 14-03-2011, 15:19
Skeez's Avatar
Skeez Skeez is offline
Postwhore

Schroefset van Samurai en middenpijp van eigen fabrikaat

Posting Rules